|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Roma eller BarcelonaForresten er det ikke uten press.
|
|
|
#22 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma eller Barcelona
no sånt jah. Med fly.
Neh litt lengre fra sør og til middelhavet om de skal kjøre:P
|
|
|
|
#23 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Roma eller BarcelonaOi, for et valg. Jatakk begge deler.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Roma eller BarcelonaJeg er en gnier. Alle jeg kjenner som har vært i Roma sier at det er så innmari dyrt der. Derfor innbiller jeg meg at jeg ville valgt Barcelona for å få mer for pengene.
|
|
|
|
#25 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Roma eller BarcelonaVi bodde på dette hotellet:
|
|
|
#27 |
|
Peppy!
|
Sv: Roma eller BarcelonaJeg har vært begge steder, og elsket begge byene, og i august vil jeg si Barcelona. Jeg trives best ved sjøen når det er varmt, og i Barcelona har du tilgang på strender om det skulle være veldig varme dager. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Roma eller BarcelonaBarcelona er en fantastisk by å være på kjærestetur i.
|
|
|
#29 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma eller BarcelonaROMA! Men dra så seint som mulig i august for å slippe den verste varmen. Husk også at Italianere har ferie i august. Har dere mulighet tror jeg at jeg ville prøvd med på september i stedet...
|
|
|
#31 |
|
I endring
|
Sv: Roma eller BarcelonaRoma er flott, men aner ikke hvordan det er å oppleve Roma på egenhånd uten guide.
|
|
|
#32 |
|
Vaklende
|
Sv: Roma eller BarcelonaJeg er i Barcelona nå, og tenker at det er den perfekte by for kjærestetur. Roma har jeg ikke vært i, men blir litt stresset ved tanken. Her er det laidback, og selv om det er en kjempestor by får man inntrykk av at alt er nærme og enkelt. Siden jeg reiser med barn bor vi på 4-stjernes rett ved strendene, sikkert 20 min til fots fra enden av Ramblaen (har ikke forsøkt å gå, men det er kjapt med buss og metro). Hoteller og alt er billigere nå enn i august, men dette hotellet måtte vært perfekt på kjærestetur. Plass til 2 i massasjedusjen, flotte rom, 2 bassenger, spa, stranda og fine områder for å gå tur rett ved, fantastisk frokost etc etc. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Roma eller BarcelonaBåde Barcelona og Roma er perfekte i begynnelsen av september. Vi forlovet oss i Roma og hadde bryllupsreise i Barcelona i september. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Roma eller BarcelonaBegge steder er herlige. Alt avhenger av om dere vil ha strand. September er ikke saa mye bedre vaermessig enn august. I tillegg hörte jeg at Roma nesten var verre turistmessig i helgene i september enn i august. For hoteller; Sjekk www.tripadvisor.com |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Roma eller BarcelonaJeg har bodd i Italia i 3 år og jeg syns at det er stor forskjell på august og september. September er varmt og godt. August er hett, spesielt om man skal gå rundt og hygge seg (og ikke bor i et hus med air condition der man kan gå ut og inn når man måtte ønske). |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Roma eller BarcelonaNå skal visst svigers flytte,
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Roma eller Barcelona
Signerer. Jeg har vært begge steder i august. Været var omtrent likt, men det var faktisk mye mer overbefolket i Barcelona enn i Roma. I Roma også billigere å spise, dessuten var det lett å finne spisesteder, mens i Barcelona var det stappfullt overalt. Men det kan jo ha vært tilfeldig. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
nju nja njo
|
Sv: Roma eller BarcelonaHar vært begge steder og ville valgt Roma. Synes ikke Barcelona var spesielt mye billigere
|
|
|
#40 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Roma eller BarcelonaRoma
|
![]() |