|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om det å omtale homofile parJeg er av de som ikke ser noe galt ved å beskrive noens fysiske karaktertrekk når jeg skal beskrive dem, enten det er høy, lav, tynn, fyldig, mørkhåret, rødhåret, skallet eller asiatisk, mørkhudet, afrikansk opprinnelse eller noe slik. Jeg synes ikke det er å nevne det i tide og utide, utide blir det når det brukes der en ikke ellers bruker beskrivelser. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om det å omtale homofile parShute: Nå er jeg en blanding av
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Om det å omtale homofile parI denne boken kan det jo være at ting har utviklet seg og at det som startet som et forhold etterhvert ble mere vennskap. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om det å omtale homofile parJeg tror nok det er usikkerhet, ja, Lisa. Man føler kanskje, som shute er inne på, at da snakker man om noe KJEMPEprivat.
|
|
|
#5 |
|
seru
|
Sv: Om det å omtale homofile par
Uff ja, da begynner virkelig ting å bli komplisert. Jeg har blitt korrigert på denne selv (av min dusteeks) på bakgrunn av en konversasjon i et bryllup av typen: "Åja, det er du som er Per - er det du som er sammen med Pål?" Hvilket han jo var, men man skulle da virkelig ikke SPØRRE om sånt! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om det å omtale homofile parMen er det vanlig å omtale 2 damer som er sammen, eller 2 menn som er sammen som homofile? "De er sams" hadde nok jeg sagt. :det enkleste osv:
|
|
|
#8 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sams? Det ville jeg tolket som at "de er enige" og så ikke skjønt hva du pratet om. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er vi nok svimlende enige, utenom at jeg bruker sams om par.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Om det å omtale homofile parJeg ville ikke sagt om et par at de er homofile, nei - hvis jeg forteller at to damer eller menn er et par, så er det jo unødvendig å også påpeke at de er homofile.
|
![]() |
|
|