Mitt buksekjøp
Jeg skulle kjøpe ny bukse, med smale ben, og vandret innom en kjedebutikk hvor jeg visste de hadde dette. Fant meg en deilig cardigan og en bukse med smale ben, str M passet fint. Men, jeg er jo ikke så lang, så på beina ble den altfor lang. Jeg spurte en av damene der om det tilfeldigvis var flere lengder å velge mellom, men det var det jo selvsagt ikke(ganske vanlig blitt, er det ikke?)
Så damen svarer: "Men når man kommer opp i størrelsene som denne så blir de ofte lange på beina desverre".
Jeg ble helt forfjamset, fikk ikke sagt noe, men jeg syns det var så FREKT! Jeg er ikke noe sylfide akkurat, og kiloene har fordelt seg noe ufordelaktig etterhvert, men allikevel da?? Har tenkt på dette i ettertid(har ikke noe god selvtillit) så nå er Spent-medlemskap i boks, hadde jo tenkt på det lenge. Men jeg ble litt lei meg, og lurer på om jeg virkelig ser så dårlig ut? Jeg hører sikkert litt gal ut, men nå føler jeg meg helt grusom.
Uansett det er vel ikke akkurat verdens undergang, men litt kjipt er det altså.,
Hva mener dere? Er det en akseptabel kommentar?
|