Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frivillighet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 08:59   #25
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillighet

Jeg istemmer flertallet. Det skal mye til for meg å delta som frivillig på noe som er organisert av jobben. Gjør jeg jobben min forventer jeg også å få betalt.

Ellers har vi stort sett stilt opp på det som har vært av dugnader og arrangementer, og jeg ser at det smitter på våre barn. Storesøster var helt ulykkelig fordi en dugnad og et fødselsdagsselskap kolliderte i dag slik at hun ikke fikk gått på dugnad.

Jeg reagerte litt på den artikkelen i Magasinet, for jeg har ikke inntrykk av at dugnadsånden er særlig sterk lenger. Etter mange år som barnehagemor ser jeg at det er en liten hard kjerne som alltid er der og veldig mange vi aldri ser. Og før noen begynner å snakke om at det er vanskelig når man er alene, så er alenemødrene blant dem som alltid er med. Vår barnehage har alltid organisert dugnad der barn kan være med slik at det ikke er et problem.

Nå er ikke mine med på så mange aktiviteter som krever dugnad, men når de kommer er vi gjerne med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.