Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er gravidmagen allemannseie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-09, 01:19   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er gravidmagen allemannseie?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg husker jeg ikke likte så godt å bli tatt på magen i hytt og gevær, men jeg også syntes at gravide på forum i overmåte tok innover seg velmenende kommentarer og gjorde de om til noe negativt. Det virker ofte som om man rett og slett ikke KAN si noe riktig til en gravid
Hadde man latt være å si noe hadde vel det vært feil det også.

Dette synes jeg var et svært arrogantv innlegg som illustrerer godt noe av poenget mitt. "si noe riktig til en gravid" som om man slutter å være en kvinne med sin personlighet om man blir gravid? Gravide er ikke en ensartet gruppe. En grå mus av en kvinne som ønsker seg mer oppmerksomhet vil antagelig synes det er fabelaktig å få masse oppmerksomhet. En kvinne som meg, som har tydelig kroppsspråk på at jeg ikke ønsker at folk skal føle seg for privat vil høyst sannsynlig hverken like mageklapping eller kommentarer. Folk får rett og slett prøve å bruke litt sunn fornuft og det de har av menneskekunnskap,som ellers i samkvem med andre mennesker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.