Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilke personnummer kan du utenat?
Kun mitt eget. 70 33,49%
Mitt og partneren min sitt 58 27,75%
Mitt eget, partneren sitt og noen av barna 31 14,83%
Husker nummeret til alle alltid. 14 6,70%
Husker nummeret til alle som regel. 8 3,83%
Annet 14 6,70%
Jeg er singel og kan mitt eget. 6 2,87%
Jeg er singel og kan ikke mitt eget. 0 0%
Jeg er singel og kan mitt og noen barna sine. 3 1,44%
Jeg er singel og kan mitt og alle barna sine. 5 2,39%
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-09, 23:48   #41
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Jeg kan mitt, mannen sitt og eldstemann sitt. Det var alt min hjerne klarte å lagre.
Så de to yngste må jeg finne frem hver gang det er noe.

Gammel 13-06-09, 00:00   #42
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan mitt, mannens og eldstejenta sitt. De to yngste har jeg ikke memorert, tror faktisk ikke jeg gidder det med det første heller - det er jo så sjelden jeg har bruk for dem at da får jeg heller lete frem passene :lat:

LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 00:00   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker mitt eget og Podens, men ikke mannen sitt. Det blir "Annet", vel?

Gammel 13-06-09, 00:21   #44
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarte annet.

Jeg kan mitt personnummer og eksen sitt (det må jeg dog si på den måten han sier det for å huske det)
Kan innimellom eldste sitt, men de to andre husker jeg ikke i det hele tatt.

Gammel 13-06-09, 01:10   #45
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan mitt og gubben sitt samt eldstejenta sitt. Minsten sitt har jeg aldri hatt behov for å kunne så da har jeg ikke det inne..... Det kommer sikkert hvis jeg får behov for det

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 01:47   #46
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er singel, og kan mine og mine barn sine.

Gammel 13-06-09, 07:04   #47
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Ikke lett å få til riktige svar-alternativ i slike poll'er.

Den var ikke ment til deg, det var nok bare et lite utslag av overtrøtt humor fra min side og en litt svett modde ved siden av meg som forsøkte å tilfredsstille alle ønskene her.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 07:33   #48
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan mitt og mannens. Mannens kan jeg fordi jeg ved noen anledninger har brukt det for å tippe for han og siden det var enkelt sitte det. Barnas bruker jeg sjelden så de kan jeg ikke.

Gammel 13-06-09, 08:16   #49
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan kontonummeret mitt, gir det ekstrapoeng?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 08:17   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan mitt, mannens og minstens. Må alltid se i passet når jeg trenger å vite personnummeret til eldste og har alltid lyst til å klaske meg i panna etterpå for jeg burde jo klare å huske det nå, etter 13 år.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 08:18   #51
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg husker mitt, mannens og min førstefødte. Andremann har jeg intensjoner om å lære meg i løpet av, øh, tja, året? :KPI:

Jeg og.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 08:53   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan mitt og mannens, og har barnas på mobilen i kode. Også kan jeg telefonnummeret til min barndomsvenninne på 70-tallet, bilnummeret til læreren min i 1. klasse og andre nyttige ting.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:01   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan mitt, Frank sitt og Hannah sitt.
Peder sitt har jeg ikke helt kontroll på enda...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:04   #54
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker mitt og mannen min sitt, for de brukes jevnlig til innlogging i nettbanken, Altinn, m.m. Ungenes brukes stort sett bare til barnehage-/SFO-søknader og sånt, så dem husker jeg ikke.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:36   #55
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker alle fire, ja. Og kontonummeret mitt. Og heltens.

Gammel 13-06-09, 10:07   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Annet. Siden jeg er single, husker mitt, vagt en av ungenes, og eksens.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 10:24   #57
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er kun mitt eget jeg kan. Litt irriterende, særlig siden jeg hele tiden glemmer hvor jeg har lagret ungene sitt.

Gammel 13-06-09, 11:13   #58
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan mitt, mannens og ungenes.

Kan også alle kontonumre til meg og mannen, pluss drift, men ikke ungenes (bruker dem ikke annet enn fastoppdrag). Pluss de gamle kontonumrene.

Kan også personnumre til flere kunder på jobb, og utallige kontonumre til kunder jeg ikke husker navnet på. Husker også de gamle telefonnumrene til nesten hele klassa fra barneskolen.

Snakk om å lagre mye unødvendig informasjon

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 11:24   #59
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker kun mitt eget, men jeg er elendig på å huske tall.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 12:50   #60
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg kan mitt og barna sitt. og jeg kan eksen sitt. sånne tall lagres automatisk i hodet mitt. vet ikke hvorfor. når jeg har skrevet det et par ganger så sitter det.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.