Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Har du planer for hagearbeidet i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-09, 17:11   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Jeg noterer meg at klematis vokser noe helt enormt, og samme med eføy. Klatreplanter er i grunn ganske så takknemlig, de gjør jo akkurat som jeg vil. Jeg sådde også blomkarse i en potte som spirer og gror. Solsikkene synes jeg dog er litt mer saktegående.

Jeg planlegger nå en knallhard beskjæring av rosene så snart de er ferdigblomstret, i håp om å få de til å remontere. Noen som har prøvd seg på noe lignende?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 09:37   #2
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg noterer meg at klematis vokser noe helt enormt, og samme med eføy. Klatreplanter er i grunn ganske så takknemlig, de gjør jo akkurat som jeg vil. Jeg sådde også blomkarse i en potte som spirer og gror. Solsikkene synes jeg dog er litt mer saktegående.

Hvordan er voksetempoet på kaprifol? Jeg drømmer om å dekke skråningen bak huset med massevis av kaprifol og vil gjerne ha det på plass fort-fort. :utålmodig;

Gammel 16-06-09, 09:55   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Hvordan er voksetempoet på kaprifol? Jeg drømmer om å dekke skråningen bak huset med massevis av kaprifol og vil gjerne ha det på plass fort-fort. :utålmodig;

Jeg har ikke peiling på kaprifol. Men klematis vokser i hvert fall kjempefort, om det er et alternativ.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 10:30   #4
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg har ikke peiling på kaprifol. Men klematis vokser i hvert fall kjempefort, om det er et alternativ.

Klematis er veldig fint, men jeg er så forelsket i kaprifolduften. Det er sommer, det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.