Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 14:26   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Selvsagt er det greit å si meningen sin ute i forumet.

Ellers vil det jo ikke bli noen diskusjoner.

Gammel 29-12-06, 14:27   #22
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skjønner ikke dette med at "ting skal tas på PM" - snarere tvert i mot synes jeg. Hvis folk har noe å si om det jeg skriver så vil jeg helst ikke ha det på PM. Man kan si det åpent i diskusjonen ellers blir det jo i allefall "personangrep".

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:29   #23
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og hvis man absolutt vil rødprikke så kan man vel gjøre begge deler. Dvs rødprikke PLUSS kommentere i tråden.

Skriver under på denne.

Gammel 29-12-06, 14:44   #24
TBM
Passiv

Standard

Jeg synes det meste skal sies i diskusjonen jeg. Så bør man såklart ikke henge ut folk i tråden, men det er lov å mene at noen argumenterer på en dårlig, teit, rar måte. Eller si at man ikke tror motdebattanten helt forstår hva som er tema.

Rødprikker ser jeg ikke helt betydningen av - enten bruker man PM for generelle kommentarer til en person eller så diskuterer man i tråden.

Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:45   #25
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Hvem var det forresten som mente at den hørte hjemme i en pm?

En outing hører kanskje hjemme her?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:46   #26
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Bare for å være sikker: Jeg er ikke fornærmet på den prikken, jeg ville bare vite om det var en generell oppfatning her at man ikke kan si slike ting åpent. :teskje:

Gammel 29-12-06, 14:49   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er veldig greit at slike ting tas på forumet og ikke på PM. Jeg, for eksempel, var veldig uenig i akkurat det utsagnet du siterte over, og hadde du tatt det på PM hadde du berøvet meg en god anledning til å delta i diskusjonen og si akkurat det, og det ville være ganske kjipt av deg, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:56   #28
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ja, så absolutt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 15:00   #29
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det er veldig greit at slike ting tas på forumet og ikke på PM. Jeg, for eksempel, var veldig uenig i akkurat det utsagnet du siterte over, og hadde du tatt det på PM hadde du berøvet meg en god anledning til å delta i diskusjonen og si akkurat det, og det ville være ganske kjipt av deg, synes jeg.

Nemlig!

jane: Jeg har en slags usynlig sperre mot akkurat det der.

Gammel 29-12-06, 15:23   #30
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo mer som foregår i det åpne, jo bedre, synes nå jeg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 15:26   #31
Line*
Expired

Standard

Godt!

Gammel 29-12-06, 15:50   #32
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg gikk liksom ut i fra at det var en prikk gitt på et annet forum jeg da. Det datt meg ikke inn at noen kunne finne på å si noe slikt her.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 15:52   #33
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg gikk liksom ut i fra at det var en prikk gitt på et annet forum jeg da. Det datt meg ikke inn at noen kunne finne på å si noe slikt her.

Nemlig. Nå må hun jo bare spytte ut hvem det er så vi kan grille riktig medlem.

Gammel 29-12-06, 16:02   #34
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes absolutt at det du skrev kunne stå åpent i en tråd.

Det er min mening. Den som skrev rødprikken har full rett til å mene noe annet. Jeg synes det virker litt overdrevent å tenke på sin tilstedeværelse på forumet ut i fra en rødprikk med en mening fra en bruker. Det var jo en mening, ikke en instruks fra en i ledelsen.

Signerer.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 16:13   #35
Line*
Expired

Standard

Jeg synes absolutt at det du skrev kunne stå åpent i en tråd.

Det er min mening. Den som skrev rødprikken har full rett til å mene noe annet. Jeg synes det virker litt overdrevent å tenke på sin tilstedeværelse på forumet ut i fra en rødprikk med en mening fra en bruker. Det var jo en mening, ikke en instruks fra en i ledelsen.

Det var liksom derfor jeg spurte, da. Om det var en allmen oppfatning og en retningslinje på dette forumet.
Om så var, ville jeg vurdert min tilstedeværelse.
Men dette ser lyst ut.

Dere mener jo alle at man skal kunne mene noe her åpent, og da er jeg såre fornøyd.

Gammel 29-12-06, 16:44   #36
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg foretrekker kritikk, og lignende i åpent fora. Der folk står for det de sier.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 17:05   #37
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg
synes absolutt at det du skrev kunne stå åpent i en tråd.

Signerer!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 17:56   #38
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker at ting skjer i diskusjonen, er ikke så glad i røde prikke kommentarer men synes folk må stå for det de mener i den diskusjonen det gjelder.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 20:30   #39
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Diskusjoner blir kjedelige dersom all uenighet skal tas på PM.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 20:35   #40
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring som moderator på et annet forum, er at de fleste tar en pm med kritikk mye mer personlig og alvorlig enn en kommentar ute i det åpne. Jeg har fått mange fortvilte pm'er fra folk som tror noen er ute etter dem etter at de har fått lange pm'er med kritikk fra medlemmer.

En diskusjon blir ganske fattig hvis alle skal ta uenighetene sine på kammerset i tosomhet!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.