Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-09, 21:24   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

jeg ville ikke glemt en hund heller. Jeg forholder meg til dem rundt meg. To eller fire ben, høye eller lave.

Det er ikke noen motsetning i å forholde seg til dem rundt seg og å være glemsom og svimete, nødvendigvis. Uhell skjer, selv den mest omtenksomme.
Men for min egen del hvertfall- jeg lot som sagt hunden være hjemme da jeg var på mitt mest svimete av søvnmangel nettopp fordi jeg var redd for å glemme den. (og tok drosje med sønnen min bl.a. fordi jeg ikke stolte på egen reaksjonsevner ift å kjøre bil).
Selv om jeg tror jeg kunne glemt hunden på mitt mest svimete, anser jeg meg allikevel ikke for en person som ikke forholder meg til omverdenen. (eller kanskje jeg ikke gjorde det på den tiden, gitt at jeg sov 1-2 timer i døgnet fordelt på 10-minuttersbolker )

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har nemlig ringt politiet i Oslo et par ganger i løpet av de siste årene etter å ha gått forbi biler med hhv sovende barn eller pipende hund i på varme dager

Det gjør jeg også. Henter vekter e.l. om noen er i nærheten.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.