Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvordan få solgt bilen uten å måtte "gi den bort"?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 12:22   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få solgt bilen uten å måtte "gi den bort"?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Eller så må dere bare innse at bilen ikke er verdt mer.

Hvis ingen vil betale den prisen dere ønsker, kan dere jo ikke tvinge noen til det?

Jeg tror ikke at andre får solgt bilen for en høyere pris heller.

Tips (hva jeg ville ha likt om jeg skulle kjøpe brukt bil fra private):
- ta NAF-test
- fiks alt som NAF-testen viser må fikses på bilen

Lykke til!

Jeg vet vi ikke har overpriset bilen. Jeg jobber hos bilforhandler. Når vi har priset bilen er det veldig rimelig selv om den selges privat. Bilen har masse utstyr og automatgir. Problemet er vel at folk sammenlikner bare med annen type av samme merke, men ikke tenker på at det er forskjellige utgaver av samme bilen. Det er bestandig en "scratch" modell, en mellom modell, og en med masse utstyr. Bilen har også tilstandsrapport fra merkeverksted, og med en bil som bare har gått 45 000 så er det ingen feil å rette.

Også var det den tålmodigheten da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.