Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du parfyme i folkemengder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du parfyme i folkemengder?
Bruker alltid parfyme, uansett 61 34,08%
Bare hvis det ikke er barn tilstede (denne er til Mim) 0 0%
Bruker bare lette parfymer, for det er ikke så farlig 12 6,70%
Jeg lukter godt nok uten parfyme 16 8,94%
Nei, jeg tar som oftest hensyn til mye folk 3 1,68%
Ja, men bare på byn, for da er folk fulle uansett og ikke så allergiske 12 6,70%
Jeg bruker aldri parfyme 29 16,20%
Jeg forsto ikke spørsmålet 1 0,56%
Alternativ for de som mangler et passende alternativ 45 25,14%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-09, 23:32   #101
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?

Jeg bruker aldri parfyme og lite parfymerte såper, deodoranter etc. Og jeg gjør det faktisk for å ta hensyn til noen som er allergiske, men ikke til all verdens allergikere. Jeg er ikke så edel.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:32   #102
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Det skulle vært et alternativ til: Ja, men jeg skal slutte med det etter å ha lest en diskusjon på Fp.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:33   #103
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det skulle vært et alternativ til: Ja, men jeg skal slutte med det etter å ha lest en diskusjon på Fp.

Det burde jo egentlig alltid ha vært et alternativ til poller. Innkludert det smilefjeset.

Gammel 01-06-09, 23:34   #104
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, den hadde ikke det. Den er helt perfekt korrekt ut fra hva jeg tenkte på da jeg laget den. Men for all del, lag gjerne din egen.

Du får poste alle innleggene selv neste gang da vet du. Så blir den akkurat som du hadde tenkt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:35   #105
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det burde jo egentlig alltid ha vært et alternativ til poller. Innkludert det smilefjeset.

Jepp,egentlig så bør det legges inn automatisk.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:37   #106
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Så fremt jeg ikke er på jobb bruker jeg litt parfyme.

Gammel 01-06-09, 23:41   #107
Skvetten
Passiv

Standard

Det med parfyme er jo rett og slett fordi Iset skrev om røyking i folkemengder. Dette handler om parfyme i folkemengder. Ikke om deoderanter og annet fjas men om parfyme. Vi kommer jo alltig langt ut på viddene.

Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:44   #108
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Siste alternativet på meg også. Bruker ikke mye parfyme på årsbasis. Et oppslag på jobb om at noen ikke tålte det, begrenset forbruket mye.

Jeg tror ikke jeg hadde latt være å spise appelsin eller nøtter sammen andre med mindre jeg viste noen ble dårlig heller. Jeg føler heller ikke at klær må steriliseres etter å ha klappet en hund, men jeg oppsøker ikke allergikere jeg vet om uten å ta hensyn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:01   #109
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det med parfyme er jo rett og slett fordi Iset skrev om røyking i folkemengder. Dette handler om parfyme i folkemengder. Ikke om deoderanter og annet fjas men om parfyme. Vi kommer jo alltig langt ut på viddene.

Noen oppfatter termen "parfyme" til å også omfatte "parfymerte produkter". Ikke så rart egentlig, jeg hadde en kollega som reagerte både på parfyme og deodorant hos oss andre, helst skulle vi ikke bruke noen av delene.

Gammel 02-06-09, 00:02   #110
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Jeg har en spraydeodorant med lukt, og ville selv regnet den som parfyme.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:17   #111
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du får poste alle innleggene selv neste gang da vet du. Så blir den akkurat som du hadde tenkt.

Gammel 02-06-09, 01:12   #112
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, mine kolleger lukter uansett skikkelig ku....så parfyme bruker jeg lite av

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 09:45   #113
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Noen oppfatter termen "parfyme" til å også omfatte "parfymerte produkter". Ikke så rart egentlig, jeg hadde en kollega som reagerte både på parfyme og deodorant hos oss andre, helst skulle vi ikke bruke noen av delene.

Jeg har det sånn slik, men oppfatter parfyme som parfyme og parfymerte produkter som alt det andre med parfyme i.

Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 10:26   #114
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg bruker en liten dæsj hver dag.
Ikke ren parfyme, men eau de toilette.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 11:09   #115
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Mulig jeg har misset hva du tenkte på. Jeg trodde du ville undersøke hvor mange som ville ha tatt hensyn til folk som reagerte allergisk på parfymerte produkter.

Herlighet, se på alternativene da, menneske; ser det her så jævla seriøst ut?

Gammel 02-06-09, 13:23   #116
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Bruker alltid litt av min parfyme ja.

Gammel 02-06-09, 14:38   #117
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker sjelden parfyme eller parfymerte produkter, men det er ikke fordi jeg er kjekk og grei, men mest fordi jeg bare glemmer det. Det har aldri blitt en vane at jeg bruker det. Jeg har også ganske sensitiv hud, så vi bruker uparfymerte vaskemidler, jeg bruker deo uten parfyme, bare fordi jeg ikke vil klø meg skvett ihjel. :egoist:

Gammel 02-06-09, 14:44   #118
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg bruker bare parfyme når jeg sitter mutters alene.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 22:45   #119
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Nei, jeg bruker bare parfyme når jeg sitter mutters alene.

Gammel 02-06-09, 23:23   #120
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker det innimellom. Da sprayer jeg litt ut i lufta og "går" igjennom. Da blir det passe diskret. Jeg bruker det veldig sjelden på jobb nettopp fordi jeg jobber med barn.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.