Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg høres ikke på iPhonen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-09, 17:26   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg høres ikke på iPhonen

Jeg har prøvet alle triks, inkl. reboot med de to knapper og reset gjennom iTunes. I innstillinger står lyden på maks. Men lite hjelper det: når jeg skal snakke i telefonen, hører den annen side ikke meg, selv om jeg hører dem. Det virker å slå på høyttaleren, men det er ikke alltid jeg vil dele hele samtalen med omverdenen...

Noen forslag før jeg sender telefonen inn til reparasjon ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 17:39   #2
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg høres ikke på iPhonen

Virker det med hodetelefonene og mikrofonen på ledningen? Det kan tenkes at telefonen din «tror» du har noe plugget i, og at den interne mikrofonen derfor er slått av. I så fall kan det kanskje hjelpe å sette inn og ta ut hodetelefonene (eventuelt flere ganger).

Hvis det ikke hjelper, har du prøvd å gjenopprette telefonen i iTunes?

Ben "HELLO!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 23:21   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg høres ikke på iPhonen

Jepp, jeg bruker den ofte som iPod. Har prøvd å gjenopprette i iTunes også.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no