Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyker dere i folkemengder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 21:35   #1
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

For å svare deg helt konkret på hovedinnlegget: For meg ville det vært naturlig å f.eks. gå et annet sted / lenger frem eller tilbake i 17.mai toget hvis det var noe som sjenerte meg.

Så lenge som det som sjenerer meg faktisk er lovlig. Jeg synes jo at man kan bruke hodet og ikke røyke i barnetoget på 17.mai, men det er ikke noe som kan få meg til å tenne på alle plugger- jeg kan fjerne meg fra situasjoner som jeg ikke liker og det sparer meg for mye irritasjon.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 21:55   #2
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

For å svare deg helt konkret på hovedinnlegget: For meg ville det vært naturlig å f.eks. gå et annet sted / lenger frem eller tilbake i 17.mai toget hvis det var noe som sjenerte meg.

Så lenge som det som sjenerer meg faktisk er lovlig. Jeg synes jo at man kan bruke hodet og ikke røyke i barnetoget på 17.mai, men det er ikke noe som kan få meg til å tenne på alle plugger- jeg kan fjerne meg fra situasjoner som jeg ikke liker og det sparer meg for mye irritasjon.

Ikke alltid lett å fjerne seg nei.
Jeg var gravid og sto i kø til fotballkamp (lang kø for å komme inn på Ullevål) og han bak meg dampa røyk på røyk. Jeg spurte pent om han kunne la vær å røyke der for jeg var gravid og ble kvalm av røyken. Men han bare så dumt på meg og sa at han var utendørs og kunne røyke hvor han ville. Åååå jeg ble så sint.
hadde ikke akkurat lyst å stelle meg bakerst i køen for å slippe unna heller.
Inne på stadion er det jo røykeforbud nå, men alikevel er det ALLTID noen som MÅ ha røyk. heller ikke lett å komme seg unna alltid.

Det er liksom alltid noen som ødelegger for andre. Jeg innbiller meg at de aller fleste røykere tar hensyn, men det finns også nok av folk som ikke bryr seg. Og da kan man jo lure på hva som skjer oppe i hue på folk. Jeg mener at noen (få?) røykere er egoister!
(tenker da ikke på gamle, døende på sykehjem)

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 23:03   #3
solstråler
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
solstråler har et hav av muligheter foran seg
Standard

nei,jeg røyker ikke i folkemengder. jeg flytter meg vekk,hvis jeg absolutt MÅ røyke akuratt der og da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.