Sv: Sunne middagsretter uten fett
Opprinnelig lagt inn av Refresh, her.
Med det var det da.. Jeg eier ikke viljestyrke, elsker godis og fet mat. og hvis jeg tar disse pillene så må jeg jo holde meg unna pga "bivirkningene". For jeg er flink til å slanke meg en uke eller to også går det tilbake til den gamle tralten med fettholding mat og potetgull på kvelden..
Shamu, virker den for deg?
Kan du ikke heller bare kaste all den usunne maten og handle når du er mett da?
Og ta Det Beste Grepet Ever - som er å spise nok protein tidlig nok på dagen. Da slipper det aller meste av kveldsvandingen til skapene taket av seg selv. Med disse pillene så vil du sitte med fullt sug og ikke kunne leve det ut - med andre ord blir det som å holde pusten. Det går bra en stund. Men så orker man ikke mer og slutter å ta pillene. Bare for i dag i starten - helt til det ble enda et forsøk som ikke virket.
Ikke for å kritisere deg da - jeg håper ikke du føler det sånn. Grunnen til at jeg skriver er at jeg la om livsstilen min for noen år siden og etter det har tatt av over femti kilo - uten å måtte sloss mot sug. Trikset var å hive ut de raske karbohydratene og å fylle på med mer proteiner - samt å aldri gå sulten.
|