Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange afroamerikanere bor det i USA, tror du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor stor andel av USAs befolkning er afroamerikanere, TROR DU? Ikke juks og søk.
Ca 7 % 4 3,03%
Ca 12 % 18 13,64%
Ca 17 % 21 15,91%
Ca 22 % 13 9,85%
Ca 27 % 12 9,09%
Ca 32 % 17 12,88%
Ca 37 % 10 7,58%
Ca 42 % 10 7,58%
Ca 47 % 5 3,79%
Ca 52 % 7 5,30%
Ca 57 % 4 3,03%
Ca 62 % 8 6,06%
Ca 67 % 0 0%
Ca 72 % 2 1,52%
Dustepoll! 1 0,76%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-09, 09:47   #1
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange afroamerikanere bor det i USA, tror du?

Jeg bommet stygt. Etter googling må jeg si jeg ble overrasket over andel afroamerikanere, men jeg ble enda mer overrasket over andel hvite i USA.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:11   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg bommet stygt. Etter googling må jeg si jeg ble overrasket over andel afroamerikanere, men jeg ble enda mer overrasket over andel hvite i USA.

Hvor mange hvite er der da? (Du kan da ikke bare si slikt, uten å gi oss tallene! :fortørnet: )

Gammel 28-05-09, 10:14   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvor mange hvite er der da? (Du kan da ikke bare si slikt, uten å gi oss tallene! :fortørnet: )

Hvis jeg skriver det her så snevrer jeg jo inn svaralternativene til Pelen. Se prikk.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:18   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hvis jeg skriver det her så snevrer jeg jo inn svaralternativene til Pelen. Se prikk.

Jeg vil gjerne vite det også. Prikk eller hint om hvor du fant det?

Gammel 28-05-09, 10:50   #5
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Det strider mot alt som er meg å ikke sjekke, men jeg klarte å styre meg og tippet litt for høyt.

Ellers googlet jeg "white american percentage" og fikk opp http://quickfacts.census.gov/qfd/states/00000.html
eller wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/White_American

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.