Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Disse i lilla har jeg kjøpt i dag

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 15:00   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Disse i lilla har jeg kjøpt i dag

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er mulig alkoholinntaket også hadde noe med saken å gjøre for min del altså. Litt urettferdig å skylde på skoene, kanskje...

Skylde sånn på skoen a gitt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 15:31   #22
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Takk, jeg vet at Design Forum i Tønsberg har noen. De hadde ihvertfall det når jeg var der med livit for et par uker siden. Og så tror jeg det er enten Skoringen eller Eurosko som også fører de.

Eurosko.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 16:58   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser for meg Inagh på Eurosko ganske snart. :synsk:

Gammel 26-05-09, 17:17   #24
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ser for meg Inagh på Eurosko ganske snart. :synsk:

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 17:18   #25
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Eurosko.

Eurosko Stovner senter hadde 20% rabatt på fredag.
Kanskje er det tilbud enda …

Gammel 26-05-09, 18:07   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skoringen her i byen fører dem også. De har dessverre bare noen utvalgte farger.

Gammel 26-05-09, 19:28   #27
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefine!
Kunne tenke meg å prøve et par slike selv.

Gammel 26-05-09, 19:30   #28
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette skomerket burde snart begynne å sponse FP.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 19:31   #29
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Skoringen her i byen fører dem også. De har dessverre bare noen utvalgte farger.

Jepp. Og når jeg spurte om de hadde de i brunt trodde de ikke at de fantes i den fargen. Jaja. Men jeg kjøpte meg et par i en lys grå farge, utrolig fornøyd med de!

Fine sko ja!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 19:34   #30
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jepp. Og når jeg spurte om de hadde de i brunt trodde de ikke at de fantes i den fargen. Jaja. Men jeg kjøpte meg et par i en lys grå farge, utrolig fornøyd med de!

Fine sko ja!

Hahaha, og på skoringen på Jessheim hadde de bare brune!!

Gammel 26-05-09, 19:36   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Akkurat de har jeg også. I lilla. De er herlige.

Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 20:11   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Fine sko ja!

Ja, jeg har altså svarte. Ønsker meg veldig et par grønne! De er nydelige å gå i, selv for meg med vond rygg.

Gammel 27-05-09, 15:09   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søren - fant mange fine par på Designforum i Drammen i dag, men hadde de min størrelse? Neida.

Eurosko i Drammen hadde heller ikke, så da får jeg prøve Liertoppen. :sta:

Noen som vet om greie nettsteder man kan få kjøpt dem fra?

Gammel 27-05-09, 19:15   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Liertoppen har heller ikke.

Gammel 27-05-09, 19:50   #35
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De selger El Naturalista på DNA også.

Gammel 27-05-09, 22:12   #36
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Søren - fant mange fine par på Designforum i Drammen i dag, men hadde de min størrelse? Neida.

Eurosko i Drammen hadde heller ikke, så da får jeg prøve Liertoppen. :sta:

Noen som vet om greie nettsteder man kan få kjøpt dem fra?

http://www.amazon.com/
http://www.rawshoe.com/

Gammel 27-05-09, 23:39   #37
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt modellen som ligner disse, i et par år nå. Fremdeles favoritter

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 00:06   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

De selger El Naturalista på DNA også.

Ikke på Liertoppen, nei.

Gammel 28-05-09, 00:20   #39
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Si meg, hva bruker dere disse til? Bukse, kjole, skjørt?
De ser veldig gode ut.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 08:14   #40
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Si meg, hva bruker dere disse til? Bukse, kjole, skjørt?
De ser veldig gode ut.

Alle delene egentlig. Og de er veldig gode.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.