|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem!
Jeg rydder ikke noe før folk kommer på besøk og blir heller ikke stresset om noen kommer uanmeldt. Det betyr at enten så er jeg av det slaget som du nevner over her, sjuskene som ikke skjønner det selv, eller så har vi det svært ryddig hele tiden. Der fikk jeg noe å tenke på faktisk.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
Eller så betyr det at det er viktigere for deg å soialisere deg med folk enn at de skal se at du ikke alltid har det ryddig. Der har du i alle fall meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her har du meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
På (opp?)tur
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva med et salongbord med to laptoper, en krøllete duk, en lydbok, tre store bøker, ett tidsskrift, en eplejuicekartong, en mobiltelefon og diverse dokumenter? Selv synes jeg det er ganske så hjemmekoselig, men jeg ser ikke bort i fra at mange ville fått kløe i ryddegenene sine om de så det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På (opp?)tur
|
Ville fjernet duken og juicekartongen før jeg la meg, hvis jeg ikke var helt utslitt. Men det handler om helheten. Om jeg på vei til salongbordet kjente sanden knase i parketten og jeg snublet i en lekebil, ville jeg tatt mer. De to eksemplene er hentet fra min stue, men det skjønte du vel |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem*Ser på bilder og klør i fingrene etter å organisere og rydde....*
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem
Du må gjerne rydde datarommet og krypeloftet vårt. Resten trenger ikke å organiseres. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|