|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?Uten press fungerer jeg helt greit, går rundt i halvkoma og er kognitivt helt blåst. Med press og mas blir jeg sint, utålmodig og irritert - fort!
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?For en dag eller to går det greit, over tid får jeg kortere lunte og blir litt muggen.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain. Sist redigert av Primrose : 27-05-09 kl 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?Litt forskjellig egentlig. Kommer litt ann på hva trøttheten/slitenheten skyldes. Noen ganger blir jeg irritabel, noen ganger mindre glad og noen ganger veldig fjern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?
Der har du meg også, tror jeg.
![]() |
#5 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?Jeg er flink til å takle perioder med lite søvn. Jeg vil ikke si at det fremkaller mitt aller største iboende solstrålehumør, men jeg blir ikke gørrsur heller. Det klareste tegnet er at jeg ikke blir så pratsom- men for de som kjenner meg er jo det ett ganske greit tegn på at jeg ikke er helt pr. kasse
![]() |
#6 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?Jeg kan ikke sove på ettermiddag/kveld, da kommer jeg ut av søvnrytmen med en gang. Jeg blir ikke spesielt sur og grinete om jeg er trøtt. Bortsett fra en smule om morgenen.
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan takler dere trøtthet?
Sånn er jeg også.
![]() |
|
|