|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne velge ...Tv-stue/gjesterom hadde vært kjekt å ha. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne velge ...Et soverom til, slik vi har det nå, eller en kjellerstue, som kunne vært kontor, gitt mer lekeplass, et.c. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvis du kunne velge ...Arbeidsrom.
|
|
|
#64 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvis du kunne velge ...Jeg mangler et vaskerom. Det formerer seg jo i skittentøyskurvene!
|
|
|
#65 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne velge...
Jeg også. Har 3 soverom nå (i leil. på 91 kvm) og håper at vi får et 4. soverom/kontor ved neste flytting. Savner allerede et ekstra soverom til gjester som godt kan kombineres med et kontor til alt pc-rot. Det vil nok bli flytting i løpet av de neste 4-5 årene. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvis du kunne velge ...Et DIGERT hobbyrom/kontor ! Da hadde vi frigjort det soverommet vi nå bruker som kontor, og alle ungene hadde fått hvert sitt rom |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne velge ...Vi bor fire stk på 80 kvm, det er ikke store plassen. Men går helt fint siden planløsningen er bra og vi ikke har så mye møbler og nips. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne velge ...Jeg ønsker meg ett større bibliotek. Vi har jammen "vokst" ut av det vi har.
|
|
|
#69 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du kunne velge ...Et stort vaskerom. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvis du kunne velge ...Tja. Vi er to stykker, så med stoor stue, stort kjøkken/allrom, kjølerom, loftsbod som fungerer som roterom walk-in closet, tre soverom, garasje og 2 carporter så har vi vel det man strengt tatt trenger og vel så det. Drømmen er å gjøre om utleiedelen i kjelleren til kjellerstue for litt større barn samt matbod og velværesone med badstu m.m. Det jeg faktisk savner daglig er en grovinngang som kunne fungert som bod/større vaskerom, med utgang til halveis innebygd tørkesone/vedlager. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvis du kunne velge ...Hobbyrom - til alt strikketøy og stoffer, samt maskinene mine!!!
|
![]() |
|
|