Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
På jobb sier vi at nå har trampolinesesongen begynt. Det går nesten ikke en dag uten en telefon om trampolineulykker.
Jeg vet ikke hva du jobber med, men går ut fra at det er noe lege-aktig? Da lurer jeg på om det er så stor forskjell på skader på trampoline og sykkel for eksempel?
Opprinnelig lagt inn av Propella, her.
Vi har hatt trampoline i 7 år. Aldri noen skade. Vi kjøpte sikkerhetsnett samtidig med trampolinen. Naboene så rart på oss med sikkerhetsnett. Det var ikke vanlig for 7 år siden. De kjøpte nett selv etter et par år. Nå har vår trampoline blitt slitt og fjærnene er ødelagte. Nå fungerer trampolinen som beskyttelse over bassenget. Jeg skjønner ikke helt støyproblemet. Hva er det som støyer? Trampolinen i seg selv lager svært lite lyd. Ungene som hopper lager lyd. Der hvor unger samles så er det lyder. Det er et sunhetstegn, ikke en ulempe.
Det er et svare leven her hos meg altså. De bråker når de er på trampolinen, når de spiller fotball, når de leker trylletrollmann med drager og ringskrømt og hippogriffer som kan trylle hvor drager også kan ha sverd osv osv.
|