Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargete juletrelys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-06, 01:15   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Jeg tror at vi er skrudd ulikt sammen. Jeg blir sliten av å være plasser med mye rot i interiøret/eksteriøret. For at jeg skal ha det godt må jeg ha det som for meg er vakkert og harmonisk rundt meg. Det har ikke med at jeg er materialistisk, for jeg er ikke opptatt av eksklusive ting, men at jeg ser på alt rundt meg med et estetisk blikk. Når vi kjører turer snakker vi ofte om farger, arkitektur, øyeblikk og annet vi ser. Ikke for at jeg skal presse på noen hva som er rett, men fordi jeg er så opptatt av alt som jeg kan se. Det være seg et flott bokomslag, et hus som har noe flott over seg eller som er i en spesiell stilart, et tre som brer greinene på en vakker måte etc.

Min mor forteller at som barn var jeg meget rar. Jeg ominnredet rommet og malte tingene jeg hadde månedlig. Jeg snakket om vakre bokomslag, hvordan trærne laget skygger og tegnet hus med plantegninger fra jeg var veldig liten. Jeg sydde, strikket, klippet og limt og ville gjerne være med på borddekking og alt som skulle skapes hjemme.

Jeg er veldig nem på farger og lys og det gikk opp for meg i forrige uke at det er derfor jeg avskyr disse blinkende lysene med jul. Jeg blir rett og slett fysisk uvell og sliten av dem.

Hilsen skrulla

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.