Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Greys anatomy sesong 5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 22:46   #201
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Jeg også. Den bruker hundre år på å laste. Maskina krasja en gang også - håper bare det er "the real thing" jeg laster. Hvis ikke blir jeg sur. Vet ikke om jeg klarer å vente med å se til i morra.... :utålmodig:

Gammel 15-05-09, 22:55   #202
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Ingen andre som har sett?
ABC har virkelig bestemt se for at cliffhengere er tingen i år. Over 3 mnd til neste episode. Jeg tror jeg dauer på meg her! Liker ikke dette!

Gammel 15-05-09, 23:04   #203
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

ABC har virkelig bestemt se for at cliffhengere er tingen i år. Over 3 mnd til neste episode. Jeg tror jeg dauer på meg her! Liker ikke dette!

Er vist tingen i år ja. En av de overlever nok, men hvem vet jeg ikke. Synes det var god episode men litt for mye som skjedde på en gang. Litt sånn som den druknings sesongavsluttningen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:15   #204
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg må legge meg snart, jeg, og her laster det ennå. Vi får se i morgen, Huldra.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:17   #205
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg må legge meg snart, jeg, og her laster det ennå. Vi får se i morgen, Huldra.

Jepp. Vi får gjøre det.

Gammel 16-05-09, 00:28   #206
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Vræl! For en trist avslutning! Jeg tror Izzie klarer seg, men ikke George. Vi har sett så lite til han en lang stund nå.
*løper opp og forteller mannen at han har forandret livet mitt*

Gammel 16-05-09, 01:26   #207
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Lever man seg litt vel mye inn i en serie når man sitter med en guffen følelse i kroppen lenge etter at man har sett en episode? Ble så innmari lei meg og skremt da Meredith oppdaget at det var George ...

Gammel 16-05-09, 01:42   #208
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Lever man seg litt vel mye inn i en serie når man sitter med en guffen følelse i kroppen lenge etter at man har sett en episode? Ble så innmari lei meg og skremt da Meredith oppdaget at det var George ...

Klarte ikke vente til i morra med å se siste episode.

Ja, jeg skjønte plutselig at det måtte være George rett før M. fant det ut... sykt, men jeg fikk skikkelig vondt i magen. Blir lenge å vente på fortsettelsen

Gammel 16-05-09, 03:52   #209
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Lever man seg litt vel mye inn i en serie når man sitter med en guffen følelse i kroppen lenge etter at man har sett en episode?

Næsj!
Alternativt: Du er ikke den eneste.

Jeg kan fremdeles ikke se sesong 2-finalen uten å strigråte når Alex løfter Izzie opp fra senga til Denny etter Isn't that the most rediculous piece of crap you ever heard?!, så heisscenen i denne sesongfinalen traff meg midt i magen, gitt.

Gammel 16-05-09, 04:20   #210
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Standard

Jeg gjentar meg selv, men: Alex!

Gådd, Kevin McKidd er heit.

Åh, som jeg elsker forholdet mellom Meredith og Cristina. Og Cristina generelt, egentlig.

Jeg begynte srsly å grine da George stavet 007 i Merediths hånd. Den vrien kom fullstendig overraskende på meg.

Gammel 16-05-09, 04:23   #211
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Synes de godt kunne roet ned spenningen litt; det er så lenge å vente at jeg først blir gående og gnage en uke eller to, men så er jeg forlengst ute av stemningen når neste sesong starter opp.

Gammel 16-05-09, 07:33   #212
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Det er jo helt uhørt å avslutte sesongen på denne måten!

Btw, for de som liker spoilere og spekulasjoner om kommende episoder, kan jeg anbefale Spoilerfix.com. (Ikke bare Grey's, også en god del andre serier er listet der.)

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 07:39   #213
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Synes de godt kunne roet ned spenningen litt; det er så lenge å vente at jeg først blir gående og gnage en uke eller to, men så er jeg forlengst ute av stemningen når neste sesong starter opp.

Samme her.

Ellers så tror jeg også at George dør og Izzy overlever.

Gammel 16-05-09, 16:24   #214
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

OH MY DEAR GOD!

Gammel 16-05-09, 22:47   #215
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...............

Sist redigert av Jinx : 16-05-09 kl 22:51. Årsak: Fortsatt ikke lært meg spoilettags
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 22:50   #216
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Ehhh hvorfor 007?

Tror du skal legge noen spoilertags rundt det der, for det mange her inne som ikke har sett disse episodene. Men for å svare på spørsmålet - Alex har hele tiden kalt George for 007 - License to kill - fordi han dreit seg ut ved den første operasjonen han var med på. Og fordi han er generelt ganske klønete, kanskje.

Gammel 18-05-09, 10:01   #217
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, for en avslutning! Og hvorfor George da? Han som er så søt og snil. Jeg tror også en overlever, man ser det på uttrykket deres i heisen. Men jeg tipper George er den som overlever.

Og akkurat som med Private Practice - hvorfor skal de lage så ekstremt spennende avslutninger? Argh!

Gammel 18-05-09, 11:04   #218
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Tito, det er lite sannsynlig at George overlever, rett og slett fordi han ikke lenge er med i serien lenger. Han har bare flytt rundt i ytterkanten av episodene lenge, og jeg mener det har vært en del konflikter på settet med både skuespilleren til George og Izzy. George er mindre populær enn Izzy, det har vært seerstorm på grunn av ryktene om at Izzy skulle ut av serien.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:33   #219
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Enig med Balanse. De offrer George slik at Izzy kan overleve. Slik sortyen er lagt opp syns jeg det er lite sannsynlig at George overlever. Skadene hans er for alvorlige og omfattende.

Gammel 18-05-09, 11:40   #220
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Men det er jo Izzy som står i heisen, så for meg så er bare spørsmålet hvor den heisen går og om 007 og går inn i den

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.