Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Er noen mennesker født onde?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 22:46   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er noen mennesker født onde?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nettopp. Slik at noen i en søskenflokk er født "ondere" enn andre.

Det finnes jo potensielle mordere/voldsutøvere med høyst forskjellig barndom selv om de som har hatt det tøft i barndommen er overrepresentert.

Det er der jeg er uenig. Jeg mener at de bare er født med forutsetninger som gjør at de responderer på hendelser på en annen måte.

Men jeg har jo ikke peiling, sånn egentlig, det er bare noe jeg tror . Jeg klarer bare ikke å se for meg små babyer som født onde. Jeg tror at det må være noe - slag i hode eller foreldre som ikke ga nok nærhet på kritiske tidspunkt i livet. Et eller annet som har skadet barnet i etterkant av fødselen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.