Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Disse flaggene igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 16:18   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Meget mulig det, men gjør meg (og Bønna?) en tjeneste: Svar akkurat på det jeg spurte om i det innlegget. Ev. link til den siden der dere allerede har svart på dette spørsmålet. (Har lest litt mer i tråden, og jeg kan faktisk ikke finne et svar på det der.)

Nå kommenterte jeg Bønnas innlegg og føler meg vel ikke forpliktet til å svare på alt det spørres om i tråden, men jeg kan godt gjøre et forsøk likevel.

Sitat:

Likevel lurer jeg litt på hva man ønsker å ytre når man ikke ønsker å feire den norske nasjonaldagen med norske flagg. WHY? Liksom.

Mine barn ytrer ikke noe som helst (meg bekjent) når de går med det norske flagget på 17. mai: de vifter med flagg og synes det er stas, ganske enkelt. Jeg ytrer ikke noe selv heller, jeg vinker til datteren min med flagget (som jeg på den tiden har plukket opp etter toåringen, siden hun har gått lei for lenge siden). Hvis jeg ytrer noe som helst, så er det "Hei, vennen min! Jeg ser deg godt og nå vinker vi til hvendre, og jeg er så stolt av deg, og du er så fin i ditt første 17. mai-tog!"

Jeg synes ikke andres barn trenger å ytre noe spesielt når de vifter med sine flagg heller. Jeg synes bare de skal få lov til å velge det flagget de synes passer best til seg selv, uten at andre trenger å ha noen mening om det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.