|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg takker. Det gjorde jeg ikke før.
|
|
|
|
#62 |
|
trøtt
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?
Nice try.
|
|
|
#63 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg tror jeg vanligvis er ganske flink til å takke på en hyggelig måte (med litt de frasene Scarlett nevner; "det var hyggelig å høre" eller noe sånt), men det hender at jeg bare blir rødmebrydd og mumler noe usammenhengende. Jeg er ikke engang helt sikker på hvilke situasjoner det skjer i, jeg bare husker at det skjer noen ganger.
|
|
|
#64 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Komplimenter til sønnen min snakker jeg ellers aldri bort, såklart. Det ville jo være direkte uhøflig overfor ham.
|
|
|
#66 |
|
flisespikker
|
Å, takk, det var hyggelig å høre.
|
|
|
#67 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Haha, det gjør jeg også og ofte slenger jeg på hvor billig det faktisk var. Når det er salgsvarer er jeg veldig flink til å forelle om akkurat det. Litt snodig å gjøre det, det syns iallefall mamma. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Flott tråd, har gitt meg mange gode råd på hvordan jeg faktisk bør reagere når et kompliment blir gitt. Er dessverre en av dem som blir direkte brydd og "fjaser" det bort hvis noen gir meg et. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Ja, det tror jeg faktisk. Men mange ganger tenker jeg at jeg sikkert burde skrapt litt mer med tåa og sett vekk - siden det er det veldig mange andre gjør.
|
|
|
#72 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg er knakende flink til å ta i mot komplimenter og takker og smiler når jeg får et: jeg tar det for gitt at folk er oppriktige når de sier jeg ser bra ut, er flink til noe eller oppfører meg fint. Hvorfor skulle de ikke det, liksom. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg prøver, men det blir så slitsomt å fly rundt og takke folk hele tiden. Prøver å holde det på et minimum. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg sliter med det. :innrømmer ærlig: Spesielt kommentarer på utseende. Har en tendens til å svare "yeah, sure" og knegge. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Nei, det er jeg ikke flink til. Eller det kommer an på hva det gjelder. Komplimenter på utseende(ikke at jeg får så mange av dem, altså) takler jeg bare ikke. Jeg blir bare flau og brydd, men selvfølgelig glad inni meg etterpå når jeg tenker på det.
|
|
|
#79 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg prøver så godt jeg kan, men er ikke lett. Om det kommer for mange komplimenter på en gang får jeg lyst til å løpe å gjemme meg.
|
|
|
#80 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Ja, det er jeg. Rettere sakt, det har jeg blitt, etter at jeg bestemte meg for å bli det.
|
![]() |
|
|