Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 17:25   #281
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Kokosbolle: Kul t skjorte og capri, HM?

Jepp.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-05-09, 17:25   #282
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det merket er jeg veldig fornøyd med. Har flere vesker derfra.

Det er bra! Jeg gleder meg til å få den, jeg har lett i over 1 år etter en lys grå veske i skinn.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-05-09, 19:36   #283
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bikini til meg

Kappa vgenser til mannen

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-05-09, 23:36   #284
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og litt tøy:

Denne venter jeg også på; bare i blått. Og en i turkis også.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-05-09, 09:24   #285
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

kjøpte disse i dag de er så fine!!!

Buhuu... De passet ikke min fot. Altfor vide i skinnet foran slik at jeg gled fremover og tærne kom over sålen. Sendte dem tilbake nå. Og de som var sååå fine!!

Gammel 14-05-09, 09:42   #286
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Buhuu... De passet ikke min fot. Altfor vide i skinnet foran slik at jeg gled fremover og tærne kom over sålen. Sendte dem tilbake nå. Og de som var sååå fine!!

to bad

Botero er ikke aktiv  
Gammel 14-05-09, 09:50   #287
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har bestilt meg denne vesken i dag, fordi jeg fortjener det! Den er i skinn fra Coccinelle.

Kokos, hvor har du bestilt denne i fra?

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-05-09, 21:01   #288
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kokos, hvor har du bestilt denne i fra?

www.yoox.com. De har innmari mye forskjellig, det er et italiensk internettoutlet. De sender med UPS, så jeg bør ha veska i morgen allerede.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 21:25   #289
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg kjøpte meg nye El Naturalista sko til 17 mai, denne modellen - bare i Lila (som fargen under).

Denne lillafargen:

Gammel 17-05-09, 21:38   #290
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Kokos, takk for tipset. Jeg elsker Coccinelle-vesker, men de er vanskelig å finne.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 21:41   #291
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kokos, takk for tipset. Jeg elsker Coccinelle-vesker, men de er vanskelig å finne.

Ja, de har ganske mange varianter der.

Jeg fikk veska på fredag og den er virkelig fantastisk! Så fint skinn og akkurat passe grålig i fargen slik at den ikke blir så fort stygg. Jeg har ny favorittveske. Marc Jacobsen må nok henge i skapet noen uker nå ja.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-05-09, 12:11   #292
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Jeg kjøpte meg nye El Naturalista sko til 17 mai, denne modellen - bare i Lila (som fargen under).

Denne lillafargen:

Ser ikke det første bildet, men jeg har sett de in real life, og de var råfine!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-05-09, 20:34   #293
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har funnet ut at jeg har en utrolig kilde til Container og Odd Molly klær på "nærbutikken"!

Der har jeg igjen for at jeg bare handler til ungene og ikke til meg selv! Da hadde jeg jo oppdaget denne perlen mye før!
20 kilo ned, så skal jeg fråtse i den butikken!!

Gammel 19-05-09, 15:52   #294
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 15:52   #295
Chablis
Drømmer

Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 22:49   #296
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Shoppa litt fra høstkatalogen til HM (jada, det er tidlig, men så fikk jeg litt avslag):

De kommer ikke før i juli, men så kan jeg jo bare sende det tilbake hvis det ikke faller i smak.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 20-05-09, 23:47   #297
Chablis
Drømmer

Standard

Kjole til meg

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-05-09, 07:31   #298
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var veldig søt, Minni!

Gammel 21-05-09, 09:39   #299
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt denne:

Retz er ikke aktiv  
Gammel 21-05-09, 11:05   #300
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den var veldig søt, Minni!

Nydelig!

malou er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.