|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
125 | 56,82% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
95 | 43,18% |
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?
Absolutt. Dette er line upen:
![]() |
#122 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Hmpf, hovmod står for fall, sier jeg bare:
![]() |
#123 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?For hva det er verdt så leder han i hvert fall på mange betting-sider: |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Skal forresten alle gjennom semifinaler før de kommer til finalen i år? Er noen allerede kvalifisert for finalen på grunnlag av fjorårets resultater?
![]() |
#126 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Nei,de fire store,England,Frankrike,Tyskland og Spania + Russland pga at de vant i fjor,er automatisk kvalifisert.
![]() |
#127 |
Med & uten trylleformel.
|
Kan da ikke være noe problem å avbestille.
![]() |
![]() |
#128 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Men likevel!!
![]() |
#129 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Modulert Grand Prix høres altså veldig kult ut, jeg får se om jeg finner noen på min egen alder som vil være med. Eneste ankepunktet jeg har er at det kanskje blir mindre stas hvis jeg ikke har hørt noe av musikken på forhånd, og det har jeg jo ikke; og ikke har jeg planlagt å gjøre det. Jeg visst ikke hvem Alexander Rybak var før jeg leste denne tråden heller – jeg har sett navnet hans i avisoverskrifter, men har ikke vært kjent med hvorfor han har nyhetesverdi – og jeg har ikke hørt musikken hans, men har skjønt det slik at den sannsynligvis ikke er noe for meg, selv om jeg ser at han er ganske stor favoritt; bookmakerne har odds mellom 1 og 2 på Norge, mens Hellas, på neste plass, er 5 til 7. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Mother of Dragons
|
Mannen min og jeg har barnefri for aller første gang i helgen, jeg skal foreslå det og se om han har lyst jeg.
![]() |
#131 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg tror han har en stor sjanse til å gå helt til topps. Det er en låt som nok fenger i mange av MGP-landene.
![]() |
#132 |
Eklektisk
|
Jeg er imponert over at det er mulig ikke å få med seg hvem denne gutten er, selv om en ikke vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Ferdig!
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Låta er jo ganske fengende da og er av typen som sitter i lillehjernen etter å ha hørt den en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Glamorøs
|
Jeg skal jo dit! Og selv om jeg er noe yngre, håper jeg da ikke jeg er plagsomt mye yngre.
![]() |
#135 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg tror ikke han vinner finalen i Moskva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg likte bedre MGP før, da vi ikke fikk høre sangene før finalen. Nå blir jo alt spilt ihjel før finalen, jeg synes det er tragisk. Jeg ser ingen av pre-finalene, kun den store. Vil ikke spoile.
![]() |
#137 |
-
Naturligvis er du ikke plagsom, tvert i mot.
Nysgjerrigheten tok overhånd, og jeg hørte på klippet av Fairytale som ligger på MySpace, og jeg hadde visst faktisk ikke hørt den før nei, men det hørtes da helt kurant ut selv om det ikke er slik musikk jeg hører mest på. Og jeg tror nok den blir bedre med litt «modulering». |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Glamorøs
|
Det var da enda godt. Jeg var egentlig ikke så veldig fornærmet heller, det er bare ikke så ofte jeg kan dra "Hva, kaller du meg for ung?!"-kortet lenger.
![]() |
#139 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Selvfølgelig vinner han, han drikker jo vodka med overdommeren.
![]() |
#140 |
-
Jeg har fått med meg dette, og må innrømme at jeg stusset litt. Men siden jeg ikke er helt inne i disse tingene; kan noen fortelle meg: Er dette er like ille som å dope hesten sin når man skal delta i OL? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|