Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?
Ja 125 56,82%
Nei 95 43,18%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 14:32   #121
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det hørtes tøft ut. Burde jeg gå?

Ben "skal innom Tiger i dag uansett" Murphy

Absolutt. Dette er line upen:

• DROOLIAN (tittelforsvarer)
  • PALACE OF PLEASURE (POP)
  • HÅKON KORNSTAD
  • VINNY VILLBASS
  • DIE BETTYS
  • METRONOMICON AUDIO CIRCUIT BENDING TEAM FEAT. HOVEDTAVLA.
  • POW POW
  • CAPTAIN CREDIBLE MED KRU
  • PETER BADEN
  • MOSKVA SHOW BAND
  • JULIAN SKAR/NY MUSIKK
  • ZWEIZZ & HOMO VINTER

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 14:44   #122
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmpf, hovmod står for fall, sier jeg bare:

Booket Telenor Arena til Grand Prix-finale

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 14:49   #123
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For hva det er verdt så leder han i hvert fall på mange betting-sider:

http://www.oddschecker.com/specials/...est/win-market

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 16:37   #124
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal forresten alle gjennom semifinaler før de kommer til finalen i år? Er noen allerede kvalifisert for finalen på grunnlag av fjorårets resultater?

Gammel 11-05-09, 16:38   #125
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dei 4 beste i fjor er vel automatisk med i årets finale, meiner eg.

Gammel 11-05-09, 19:37   #126
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei,de fire store,England,Frankrike,Tyskland og Spania + Russland pga at de vant i fjor,er automatisk kvalifisert.

Gammel 11-05-09, 21:20   #127
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmpf, hovmod står for fall, sier jeg bare:

Booket Telenor Arena til Grand Prix-finale

Kan da ikke være noe problem å avbestille.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 22:27   #128
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men likevel!!

Det går jo troll i sånt!!

Gammel 11-05-09, 22:58   #129
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Modulert Grand Prix høres altså veldig kult ut, jeg får se om jeg finner noen på min egen alder som vil være med. Eneste ankepunktet jeg har er at det kanskje blir mindre stas hvis jeg ikke har hørt noe av musikken på forhånd, og det har jeg jo ikke; og ikke har jeg planlagt å gjøre det. Jeg visst ikke hvem Alexander Rybak var før jeg leste denne tråden heller – jeg har sett navnet hans i avisoverskrifter, men har ikke vært kjent med hvorfor han har nyhetesverdi – og jeg har ikke hørt musikken hans, men har skjønt det slik at den sannsynligvis ikke er noe for meg, selv om jeg ser at han er ganske stor favoritt; bookmakerne har odds mellom 1 og 2 på Norge, mens Hellas, på neste plass, er 5 til 7.

Ben "pretty oblivious" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 23:00   #130
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Modulert Grand Prix høres altså veldig kult ut, jeg får se om jeg finner noen på min egen alder som vil være med. Eneste ankepunktet jeg har er at det kanskje blir mindre stas hvis jeg ikke har hørt noe av musikken på forhånd, og det har jeg jo ikke; og ikke har jeg planlagt å gjøre det. Jeg visst ikke hvem Alexander Rybak var før jeg leste denne tråden heller – jeg har sett navnet hans i avisoverskrifter, men har ikke vært kjent med hvorfor han har nyhetesverdi – og jeg har ikke hørt musikken hans, men har skjønt det slik at den sannsynligvis ikke er noe for meg, selv om jeg ser at han er ganske stor favoritt; bookmakerne har odds mellom 1 og 2 på Norge, mens Hellas, på neste plass, er 5 til 7.

Mannen min og jeg har barnefri for aller første gang i helgen, jeg skal foreslå det og se om han har lyst jeg.

Gammel 11-05-09, 23:29   #131
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror han har en stor sjanse til å gå helt til topps. Det er en låt som nok fenger i mange av MGP-landene.

Selv er jeg en smule lei hele låta nå. Den er jo spilt i hjel før MGP er i gang.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 00:08   #132
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er imponert over at det er mulig ikke å få med seg hvem denne gutten er, selv om en ikke vil.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 00:16   #133
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Låta er jo ganske fengende da og er av typen som sitter i lillehjernen etter å ha hørt den en gang.
Jeg har ikke hørt en eneste av de andre GP-låtene, men jeg vil anta at Norge har en grei sjanse til å hevde seg i toppen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 09:54   #134
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Modulert Grand Prix høres altså veldig kult ut, jeg får se om jeg finner noen på min egen alder som vil være med.

Jeg skal jo dit! Og selv om jeg er noe yngre, håper jeg da ikke jeg er plagsomt mye yngre.

Jeg har forresten ikke hørt noen av de andre låtene jeg heller. Jeg har hørt den norske, men det er bare fordi jeg har klokkeradio som vekker meg om morgenen.

Gammel 12-05-09, 10:05   #135
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror ikke han vinner finalen i Moskva.
Låta er grei den for å være Grand Prix, men den er så forhåndsstemplet som storfavoritt at den ikke vinner nettopp av den grunn.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 10:39   #136
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte bedre MGP før, da vi ikke fikk høre sangene før finalen. Nå blir jo alt spilt ihjel før finalen, jeg synes det er tragisk. Jeg ser ingen av pre-finalene, kun den store. Vil ikke spoile.

Jeg hørte en ny låt av Rybak i dag, den var finere enn finalelåten.

Gammel 12-05-09, 10:46   #137
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skal jo dit! Og selv om jeg er noe yngre, håper jeg da ikke jeg er plagsomt mye yngre.

Naturligvis er du ikke plagsom, tvert i mot. Det var vel ganske dumt skrevet av meg i denne sammenhengen; tanken min var at jeg enkelte ganger har hatt følelsen av at jeg er den eneste som ikke må vise legitimasjon i døren når jeg går (vanligvis alene) på et arrangement der det står noe om «DJ» eller «elektronisk» på plakaten, og det gjør jo ikke noe det heller, men kanskje dette kunne være en god anledning til å få med meg noen jeg kjenner som vanligvis ikke vil være med på slikt.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har forresten ikke hørt noen av de andre låtene jeg heller. Jeg har hørt den norske, men det er bare fordi jeg har klokkeradio som vekker meg om morgenen.

Nysgjerrigheten tok overhånd, og jeg hørte på klippet av Fairytale som ligger på MySpace, og jeg hadde visst faktisk ikke hørt den før nei, men det hørtes da helt kurant ut selv om det ikke er slik musikk jeg hører mest på. Og jeg tror nok den blir bedre med litt «modulering».

Ben "ain't no dancer" Murphy

Gammel 13-05-09, 20:20   #138
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Naturligvis er du ikke plagsom, tvert i mot.

Det var da enda godt. Jeg var egentlig ikke så veldig fornærmet heller, det er bare ikke så ofte jeg kan dra "Hva, kaller du meg for ung?!"-kortet lenger.

Jeg tror for øvrig det kommer til å være en crown med mange voksne mennesker, altså.

Gammel 13-05-09, 20:59   #139
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig vinner han, han drikker jo vodka med overdommeren.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 21:03   #140
Benmurphy
-

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Selvfølgelig vinner han, han drikker jo vodka med overdommeren.

Jeg har fått med meg dette, og må innrømme at jeg stusset litt. Men siden jeg ikke er helt inne i disse tingene; kan noen fortelle meg: Er dette er like ille som å dope hesten sin når man skal delta i OL?

Ben "in soviet russia judge bribes you" Murphy

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.