Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Disse flaggene igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 15:03   #11
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå har du tråkket på min verdighet. Si unnskyld tvert

Tja, den var litt sleivete skrevet, den kommentaren du lo så heftig av. Men vi lever i de såredes tid. Alle skal være så helvetes hårsåre. Hvorfor ikke bare avfinne seg med de mest banale greiene, som at 17.mai er dagen for norske flagg, de fleste ønsker et politi uten religøse plagg og at enkelte fremdeles gidder å filosofere om homser som foreldre og konkludere litt kontroversielt. Vi lever i en boble av velstand, og likevel er det en s.k. "demonstrasjon" foran Stortinget omtrent hver måned. I jungelen av hva man skal mene noe om ser det ut som om folk har glemt hvor alldeles fortreffelig de aller fleste i dette landet haer det. Det ser nesten ut til at det har blitt trendy å protestere. Jeg, for min del, takker av når man begynne å snakke om retten til å veive med andre flagg i 17.maitoget og menneskerettigheter i samme åndedrag. Det er da man bør vurdere å melde seg til humanitær tjeneste ett eller annet sted i verden der folk har GRUNN til å protestere...

Sist redigert av Brutus_ : 13-05-09 kl 15:08.
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.