|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Nydelig. Er det Jysk som anbefales? Jeg har en bra overmadrass, og varme i gulvet. Tenk å få gulvplassen tilbake!
|
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Vi skal også gå til innkjøp av en slik madrass. Ikke til gjester, men fordi vi skal ligge 3 netter på skole i pinsen |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Jeg har ligget på en slik én gang, og jeg holdt på å fryse fordervet! Jeg er normalt ekstremt varmblodig, men på den sengen fikk jeg ganske enkelt ikke sove fordi jeg frøs. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tøff
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Jeg og mannen kjøpte en slik på Clas Ohlson, "Comfort Quest" heter den så fancy. Moren min og mannen hennes sov på den i helgen, og den første natten frøs mamma veldig. Det var fordi det ble litt klamt, og så kom det kald luft fra vinduet. Kvelden etter la vi et ullpledd under lakenet og problemet var løst.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Vi har en nyinnkjøpt i Queen-size (150 cm) og den betalte vi 40 dollar for på tilbud. Vi kjøpte derimot en overmadrass på Ikea som kostet det dobbelte. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?De er gode å ligge på, men du må legge noe isolerende på (f.eks. ullteppe) for at det ikke skal bli kaldt. Ulempen er at ikke alle er verdens beste kvalitet, så jeg har hatt noen gjester som har endt på gulvet i løpet av natten.
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Vi har opptil flere slike og det kan du helt trygt plassere gjester på.
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?De er kjempegode, så lenge kvaliteten er god. Jeg lå på en slik hos Fibi en gang og den var knallgod. Men så har jeg også sovet på en der jeg våknet på gulvet om morgenen, lufta hadde gått ut. Det var ikke hull på den heller. Sikkert åpningen som var dårlig isolert.
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Jeg har sovet på en slik, og det var ikke ille, men heller ikke all verdens. Det gynger veldig når man ligger sammen med noen på den, men jeg syns den gummilukta er verst. Det luktet selv om den hadde overmadrass og sengetøy.
|
|
|
#30 |
|
villende
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Slike madrasser er absolutt gode å ligge på, den eneste ulempen (syns jeg) er at de bråker litt. Dvs. man kan høre at man snur seg. Men det er absolutt en praktisk ekstraseng å ha i hus. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Ser de har tilbud på Jysk nå her: |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Men hvordan er det å ta den fram og pakke tilbake? Vi har nå en "tradisjonell" gjesteseng som kan slås sammen på midten, som vi bruker f.eks. når barna trenger selskap av oss om natta. Den er det en del styr og bråk med både å slå opp og legge sammen, og den knirker noe vanvittig. Vil en slik selv-oppblåsbar være bedre, tro?
|
|
|
#35 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?
Den bråker ganske mye når den blåses opp, så jeg ville ikke ha byttet ut en enkel sammenleggbar gjesteseng med disse her til ditt bruk, Kanina.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 12-05-09 kl 14:53. Årsak: :spesifiserer bruken: |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Men hvordan er det å få lufta ut igjen ? Går det av seg selv ? Og hvor stor blir den da ? Tror jeg må kjøpe en....
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Luften går ut av seg selv ja. Det er enveis-ventil på dem. Og på den med motor, så kan motoren hjelpe til med tømmingen.
|
|
|
#38 |
|
Etylbarbital
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?
Hvis du har lyst til å vekke ungene grundig slik at de kan holde deg med selskap så er det bare å kjøpe.
|
|
|
#39 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Vi har sovet på en slik en gang, vi havnet på gulvet... det var IKKE noe godt..
|
![]() |
|
|