|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?Det blir nok pølser og is i byen, og så mat sent på ettermiddagen/tidlig middag. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?Her kommer vi til å kjøre en lett-variant av koldtbord med hovedvekt på spekemat.
|
|
|
#24 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?
Vi gjør som Niobe. 17 mai griller vi uansett
|
|
|
#25 |
|
Off the map.
|
Det gjør vi også, dvs ikke vi men de vi er hos. Utrolig deilig, og med mye godt tilbehør, og gode kaker etterpå.
|
|
|
#26 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?Jeg har styret meg halvt ihjel før med hele slekta på besøk fra 08.30 - sent på kveld men etter at alle bare gikk for de skulle rekke lekene de - og jeg stod igjen med to småunger og all koltbord-opprydningen i `06 så har det blitt pølser, lompe/brød, rekesalat, stekt løk, revet ost, ketshup og sennep som står på ovnen og ta selv.
|
|
|
|
#27 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?Mims cæsarsalat kan anbefales.
|
|
|
#28 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sodd er fast tradisjon hos oss. Veldig enkel mat, og det er et must når det kommer opp mot 30 besøkende i løpet av dagen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?Jeg har en kalkun i frysen som må til pers på 17. mai.
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg servere 17. mai?Grillings her også, og denne gangen skal jeg prøve meg på grillet scampi i skiver av spekeskinke. Foccacia og potetsalat, og pavlova med jordbær. MMmmmmm
|
![]() |
|
|