|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaHøres ut som et basseng Iben og jeg kan bosette oss i.
|
|
|
#163 |
|
I farta!!
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJa det var heilt knall. Var eit mindre basseng som var 75 cm men det var så trangt rund og på eit anna nivå så der bada me aldri. Også var det plaskebasseng til dei minste.
|
|
|
#164 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaÅ, jeg lengter tilbake til Rhodos!
|
|
|
|
#165 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaKjenner jeg gleder meg veldig til neste helg nå. Ser akkurat like fantastisk ut som når jeg var der for 12år siden! (bare nye basseng) |
|
|
|
|
|
#166 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea
Tusen takk for flotte bilder og info. Husker du når underholdning starter om kveldene?
|
|
|
#167 |
|
Øyboer
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJeg har sett litt på været nå og tenker at 20 grader ikke er så varmt men det er vel kansje det? Hvordan er temperaturen i sjøen for tiden da? Nå er det jo nesten 2 uker til vi reiser så det forandrer seg jo fort. Er så redd for at ferien jeg har gledet meg til i noen år nå skal bli ødelagt av dårlig vær og kaldt vann. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
er i sommer***us
![]() |
På Yr.no (vet ikke hvor mye man skal stole på det) så står det at morgentemperaturen neste uke er 20 grader kl 06-12 men fra 12 - 18 er den 24 og etter kl 18 23 grader. Og med skyfri himmel tror jeg det blir kjempedeilig. Og det er mye som skjer de uken som kommer. Blir mye varmere for hver uke.
|
|
|
#169 |
|
er i sommer***us
![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaAng is og drikkekort:
|
|
|
#170 |
|
I farta!!
|
Underholdningen for dei små er fra 1845 til 2000, familieshowet er fra 2100 til 2200.
|
|
|
#171 |
|
Absolut ateist
|
Dette blir jo absolutt noe å spare penger på, halvparten i forhold til det Zip og de betalte.
|
|
|
#172 |
|
I farta!!
|
20 grader og sol er kjempedeilig. Me hadde blå himmel og sol fra onsdagen og det var absolutt varmt nok ja.
|
|
|
#173 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaDet blir veldig kjapt varmt fremover, Isolde. Da vi kom til Bulgaria i fjor var det kjølig på kveldene og i bassenget, men det tok bare noen dager før det kom seg. Da var vi jo noen uker senere enn du reiser, men Rhodos ligger jo lengre sør og har generelt bedre klima. Tror ikke du skal bekymre deg.
|
|
|
#174 |
|
er i sommer***us
![]() |
Hei Zip. Jeg lurer på en ting. Hvordan gikk ankomsten? Altså dere landa ganske seint søndag kveld? Gikk ting kjapt? Kø? Tok det lang tid før dere fikk rommet? Noen tips?
|
|
|
#175 |
|
I farta!!
|
Ja me landa 2230 lokal tid var det vel. Tok normal tid å få bagasjen og bussen tok vel ein halvtimes tid. Innsjekk gjekk veldig kjapt. Var vel i seng i halv eitt eitt tida.
|
|
|
#176 |
|
er i sommer***us
![]() |
Takker, reiser med en 4 åring og ei på 8 mnd, så vi er litt spente. Vi bør vel ha med noe drikke e.l. siden det er så seint? Mulig alt er stengt på resorten når man kommer fram?
|
|
|
#177 |
|
I farta!!
|
Det ligg ei flaske vatn i kjøleskapet men me pakka med litt ekstra drikke og kjeks i kofferten. Alt er stengt ja. Vesla her sovna på bussen til hotellet, ingen sov før det. Men alle sovna rimelig kjapt da me var framme.
|
|
|
#178 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi kom hjem i dag og har hatt en herlig uke.
|
|
|
#179 |
|
Øyboer
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaI dag er det vår tur å reise *gleder seg* |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God tur!