|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...
Jeg vet ikke helt om den litt i overkant arrogante holdningen til andres språk det virker som om du har i måten du ordlegger deg her vitner om verdens beste oppdragelse den heller. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Guardian of the galaxy
|
Du er skikkelig veloppdragen da.
|
|
|
#105 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#108 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Nei, ikke størrelsen. Men hvordan den slapp. Om det er en smyger, en stuper eller whatnot.
|
|
|
#110 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Dette var morsom lesing.
|
|
|
#111 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, også tar jeg Torsk sin variant etterpå, så er forvirringen komplett.
|
|
|
#112 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg skjønner jo av denne tråden at jeg har dri... eh... dummet meg ut da jeg twitret om et lite doproblem i går. Det er mulig jeg ble litt miljøskadet av praksisen på gastro en gang i tiden.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Kategoriene: |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Pass deg nå Mex, det er ikke alle som tåler slik lesing her. Jeg syntes forøvrig det var kjempemorsomt.
|
|
|
#116 |
|
Epikur
|
Det er ikke språk/dialekt å bruke slike betegnelser. Lar du dine unger bruke denne typen betegnelser på do/toalett og bæsj?
|
|
|
#117 |
|
ekstremt trøtt
|
Ja det burde du jo vite siden du møter de sånn.
|
|
|
#118 |
|
Pauset
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Humrer bra av denne tråden. Om noen sier "drite" foran meg, så forandrer jeg ikke innstilling til vedkomne. Jeg syntes handlinger sier mye mer en ordbruk |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er enig i at om man er vulgær så sier det ikke noe om hvor fine meninger man har eller ei, og jeg er enig i at de som ikke er vulgære nødvendigvis er snille og gode mennesker. Merkelig tanke at noen skal mene det forresten.
|
![]() |
| Emneord |
| full rygg |
|
|