Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dritforskjell på mann og kvinne ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 13:49   #41
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Driter damer?

Ikker jeg. Jeg "gjør stort" Er så ekstrem den andre veien i valg av ord at jeg ikke tar ordet drite i min munn.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 13:54   #42
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og så synes jeg ikke at innlegg blir morsommere jo flere vulgære ord man putter i dem. :sær sammen med glitter og Pia:

... personer av maskulin overbevisning defekerer best når de samtidig lar seg underholde av høyverdig litteratur.

Gammel 09-05-09, 14:03   #43
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... personer av maskulin overbevisning defekerer best når de samtidig lar seg underholde av høyverdig litteratur.

Det er da mye bedre det?

Gammel 09-05-09, 14:09   #44
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Mine kvinnelige tarmer vegrer seg i høyeste grad når de er i nærheten av utedo. Påsken er mildt sagt forstoppet. Det må være psykisk, for vel hjemme igjen, etter å ha satt mine ben innenfor, så bestemmer magen seg for å gjøre et forsøk likevel. I kjente og kjære omgivelser, men man gjør seg fort ferdig, ja.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 14:13   #45
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 09-05-09, 14:15   #46
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns språkbruken var ekkel og ikke det minste morsom.

:sær-sammen-med-særingene:

Gammel 09-05-09, 14:23   #47
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Kjenner i hvertfall igjen at menn bruker lang tid, veeeldig lang tid .

Gammel 09-05-09, 14:29   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er selvfølgelig ikke sær, men slenger meg på de hevede øyenbrynene. (Og synes "sjenert tarm" var et veldig søtt uttrykk. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 14:33   #49
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, for en gjeng får det er her.

Gammel 09-05-09, 14:36   #50
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan holde meg en uke, om doen er ekkel nok. :deler:

Gammel 09-05-09, 14:45   #51
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tja - jeg tror vi har det litt sånn hjemme hos oss også.

Ikke veldig prippen. Foretrekker likevel det barnslige ordet bæsj framfor drit. Men lot ikke ordvalget ødelegge for leselysten.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 14:51   #52
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Er enig, vi tar også i bruk andre ord, men det var underholdene lesing.

Ang. om kvinner gjør det? Vel, tjo, men det dufter blomster.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 16:32   #53
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg ler godt av de pripne i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Dette var i allefall dagens helt klart beste lesing til nå.

Gammel 09-05-09, 16:44   #54
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, kjenner meg igjen her. Sambo bruker gjerne et kvarter, og jeg bruker to minutt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 17:25   #55
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Likte så godt uttrykket "sjenert tarm" så det må jeg jo adoptere.
Jeg har sjenert tarm når det er sånn fellesgreier med flere doer på rad.

Gammel 09-05-09, 17:52   #56
Skvetten
Passiv

Standard

Fra det Skvettenske hjem kan det meldes at avtredet blir nyttet når det behøves. Ingen angst for ukjente doer eller sjenerte tarmer her. Det er sånn man blir når man er: a) Oppvokst i en garderobe b) Har reist rundt om i hele verden og innsett at det ikke nytter å være prippen c) Yrkesskadd etter å ha jobbet med sånt som gjør at grov språkbruk og anale faser er dagligdags.

At Mauser og hans likemenn defekterer tenker jeg lite over i grunnen. Andres dovaner har aldri opptatt meg. Andres flatulens derimot, den reagerer jeg på.

Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 18:05   #57
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner meg igjen.

Jeg driter (for å bruke det ordet) når jeg må.
Mannen driter helst hjemme, holder seg ofte og bruker "hundre år". :utleverer:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 18:17   #58
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også at språkbruken her er vulgær.

Jeg leser på do. Men jeg er en rask leser og nøyer meg med en artikkel eller leserinnlegg el.
Jeg kan bæsje hvor som helst, også i skogen, så sant dopapir eller lignende er tilgjengelig.
:datapunkt:

Jeg synes det er nær diagnose om man ikke kan bæsje med andre folk i huset.

Gammel 09-05-09, 18:28   #59
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg synes det er nær diagnose om man ikke kan bæsje med andre folk i huset.

Intestines diffidentiae?

Gammel 09-05-09, 18:58   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan holde meg i evigheter. Noen fordeler skal det være med å glemme å spise, når man tross alt har en sjenert tarm å ta hensyn til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
full rygg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.