Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyhet - stor melkesjokolade med Smash

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 13:16   #141
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med Smash

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hvordan kan du kalle Nidar tull, Hya? Liker du virkelig ikke Stratos heller? *enda mer sjokkert*

Stratos meg her og stratos meg der. Isj, koseposen er god, men ikke vanlig stratos.

Gammel 04-05-09, 14:27   #142
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Første gang på lenge at jeg sier "takk og lov for pollenallergien". Den gir meg stapptett nese, og med fullstendig manglende smaksløker, så er sjokolade helt uinteressant...., men når bjørka er ferdig med sitt parringsshow, da labber jeg nok til butikken for en plate eller 3, for jeg har nemlig observert den med jordbær......

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 14:34   #143
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usikker på hva du mener med rotete oppdeling? At det ikke er helt jevnt med Smash på hver rute? For rutene er vel ellers like, er de ikke? Slik som melkesjokolade? Nå husker jeg ikke hvordan den så ut.

Hadde det enda vært fine trekanter, men den er liksom oppdelt som crispoen, bare at de blir smalere mot den ene siden, så det ser ut som rotete rektangler.
Jeg får ikke til å spise sånn.

Gammel 04-05-09, 21:08   #144
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bryr meg tydeligvis så lite om oppdelingen at jeg ikke engang la MERKE til at den ikke var i ruter.

Gammel 04-05-09, 23:04   #145
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvordan kan du kalle Nidar tull, Hya? Liker du virkelig ikke Stratos heller? *enda mer sjokkert*

Liker og liker. Sjokolade er alltid godt. Men det er bare Freia sin som er uimotståelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 23:13   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Freia er godt det og, men den vanlige melkesjokoladen er liksom så "tørr" og kjedelig.

Gammel 04-05-09, 23:27   #147
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, den er det deiligste som finnes. Men jordbærsjokoladen var ikke verre enn at jeg trykket i meg en 200-grams i kveld også. Stratos er ok, men ikke noe mer. Den aller beste melkesjokoladen er likevel Lindts Lindor!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:09   #148
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nja, jeg driver egentlig ikke med lavkarbo nå, skal ikke ned i vekt og spiser i grunnen det jeg vil men prøver å holde en sunn linje i det daglige. Er litt sånn av og på. Eller, jeg prøver jo å tenke litt Lindberg-ish da, selv om jeg helst vil spise fettrikt og karbofattig for helsens skyld, men det er litt vanskelig til tider. Det er nok litt vel mye karber i den sjokoladen men en rute kan vel ikke inneholde så skummelt mye.

Og der fikk jeg boka "Spis deg sukkerfri" i posten og ble litt inspirert igjen. (Handler om en mann som ble frisk av bla. diabetes med høyfett - lavkarbokosthold).

Gammel 07-05-09, 14:11   #149
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Og der fikk jeg boka "Spis deg sukkerfri" i posten og ble litt inspirert igjen. (Handler om en mann som ble frisk av bla. diabetes med høyfett - lavkarbokosthold).

Godt gjort!

Gammel 07-05-09, 14:12   #150
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke jordbærsjokoladen var så veldig. Ble litt vel søt kombinasjon.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:16   #151
Left
Passiv

Standard

Hadde jeg trodd på Djevelen, så ville dette ha vært hans verk
Den sjokoladen der er alt for god.

Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:44   #152
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det var ikke ruter, de var delt inn i trekanter. Og enig med Cherryberry, det var irriterende.

Aha! Det er derfor det blir rart når jeg deler den opp.
Jeg brekker den bare inni papiret og tar over i en bolle (hvis jeg har tid...) og har lurt på hvorfor den aldri blir kvadratisk. Hva man kan finne ut på FP.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:47   #153
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Men det er forresten billigere å kjøpe Smash i vanlig pose enn å kjøpe melkesjokolade med Smash i, da.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:57   #154
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

153 innlegg om sjokolade...?! Den må definitivt prøves.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:59   #155
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

153 innlegg om sjokolade...?! Den må definitivt prøves.

Sjokolade er da nærmest som sex? Jeg er overbevist om at jeg ikke skal prøve denne nye varianten, siden jeg allerede har en hang til både smash og melkesjokolade fra før.

Gammel 07-05-09, 15:01   #156
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobbet i sin tid på produksjonen på Nidar og lagde Smash hver fredagskveld en periode. *nostalgi*

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:11   #157
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg jobbet i sin tid på produksjonen på Nidar og lagde Smash hver fredagskveld en periode. *nostalgi*

Åh! Tenk å være venninnen/kjæresten/naboen/noen som kjente deg da!

Gammel 07-05-09, 21:08   #158
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg endelig fått smakt den der smashsjokoladen, jeg syns den smakte crispo jeg. Så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe den så ofte.

Gammel 07-05-09, 21:11   #159
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Stratos kjeks var forresten også meget godt

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:55   #160
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Stratos kjeks???

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.