Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Har du planer for hagearbeidet i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 15:59   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Håper noen kan hjelpe meg med to spørsmål.
Er det noen som vet hvilke trær dette er? Jeg tror det er fruktrær begge to, men er ikke sikker.
De er begge over 6 m, og jeg vil gjerne ta begge ned til 2 m. Kan jeg det uten å ta livet av de?

Umulig å si fra de bildene. Plukk inn noen blader og blomster og ta bilder av dem, så er det kanskje mulig å bestemme arten. Kanskje.

Gammel 07-05-09, 17:52   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Jeg falt og skadet armen min for nesten tre uker siden og alt hagearbeid ble lagt til side i to uker. Nå er jeg såvidt kommet i gang igjen, og det er fryktelig mye som har skjedd mens jeg ikke kunne gjøre noe. Jeg har nå gravd opp og gjødslet fjorårets potetåker og plantet plen på den. Og så har jeg fortsatt å grave opp årets potetåker, som jeg håper å få stor nok til at jeg også kan plante gulerøtter og reddikker der.

Når lønnen kommer neste uke skal vi avgårde og kjøpe frukttrær og så skal vi få frukthagen opp og gå. Vi skal ha et epletre og to plommetrær og så skal vi kjøpe en busk med store blåbær.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.