|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?
Men vi skal være ute i partytelt, så jeg får nok passe på å ha varme klær.
Lader jeg opp for mye når jeg tar med campingvogn og skal overnatte i hagen der hvor festen er? |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Peppy!
|
Ouch. Det avslører vel i grunn kulhetsgraden min som student. Jeg har aldri hørt om noen årlig togafest. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg og andre i min verden er kongen av fester som sier "ta på varme klær og gode sko".
|
|
|
#85 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg er ikke glad i temafester, men regner ikke terassefester og andre utendørsfester som temafester heller.
Hvorfor? |
|
|
|
|
|
#86 |
|
geskjeftig
|
Ah. Du mener nyttårsaften.
|
|
|
#87 |
|
Hertuginne
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg merker at jeg er helt på linje med Monsoon i dette temaet her.
|
|
|
#88 |
|
Epikur
|
Jeg skulle VELDIG gjerne likt å se deg i det antrekket.
|
|
|
#89 |
|
Truth is in the x-files
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Ekvilist
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg ville trives godt på fest med Teofelia, 007 og Kirsebær ser jeg. Jeg syntes temafest var gøy fra jeg var omtrentlig åtte til tretten. Da gikk det mest i bad taste og karneval. Vi fikk en invitasjon til hore og hallik-party i fjor minnes jeg, jeg klarte ikke akkurat hente fram entusiasmen. Folk i tredveårene, også det temaet da. :sær: At festen var sånn rundt fødetid passet meg egentlig ganske bra.
|
|
|
#92 |
|
Smugleser
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg er ikke glad i temafester - men stiller opp likevel og pleier å bli passe blid uansett.
|
|
|
#93 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg var veldig for temafester når jeg var rundt 20-25 da. |
|
|
|
![]() |
|
|