Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sukkererter - hva spiser du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva spiser dere av sukkerertene?
Bare ertene - kaster belgen 0 0%
Hele greia 173 100,00%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 20:20   #41
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Sukkererter - hva spiser du?

Hele greia Har akkurat spist en haug til middagen her!

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 21:33   #42
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Spiser hele greia.
I sukkerertsesongen går det uante mengder når vi går og knasker direkte fra plantene. I begynnelsen er det vanskelig å vente til de blir store nok.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 22:13   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele greia - rubbel og bit.

Gammel 03-05-09, 23:13   #44
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da jeg var liten spiste jeg bare belgen. Men nå er det full pakke, takk!

Gammel 03-05-09, 23:14   #45
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har spist hele greia tidligere, men så fant jeg (heldigvis en hel!!) åme inne i en sukkerert ... :urk:

Inne i belgen, ikke inne i erten håper jeg? :shock: Heretter sjekkes alle sukkererter!

Gammel 04-05-09, 10:47   #46
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Hele greia

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:59   #47
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har spist hele greia tidligere, men så fant jeg (heldigvis en hel!!) åme inne i en sukkerert ... :urk:

Jeg spiser hele, men åpner eller gjennomlyser (bare hold de opp mot lyset, så ser du hva som skjer inni), for det er virkelig utrolig mye åmer inni. Ofte en 4-5 pr pakke.

Gammel 04-05-09, 15:00   #48
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Inne i belgen, ikke inne i erten håper jeg? :shock: Heretter sjekkes alle sukkererter!

Inne i belgen, ja.

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg spiser hele, men åpner eller gjennomlyser (bare hold de opp mot lyset, så ser du hva som skjer inni), for det er virkelig utrolig mye åmer inni. Ofte en 4-5 pr pakke.

Å, herregud! Jeg har aldri sett noen før den gangen - og jeg elsker sukkererter. Nei, stryk elsker, jeg tror vi sier elsket.

Gammel 04-05-09, 16:42   #49
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Å, herregud! Jeg har aldri sett noen før den gangen - og jeg elsker sukkererter. Nei, stryk elsker, jeg tror vi sier elsket.

Ja, det er helt guffent. Jeg lurer på om det varierer litt med sesongen, men jeg finner oftere pakker med åmer enn uten. Oppdaget det for noen år siden, og har åpnet siden. Men har jo sikkert spist kilovis med åmer før det, da, uten å vite det og uten å ha tatt skade av det, akkurat. men ekkelt er det jo.

Gammel 04-05-09, 21:15   #50
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:46.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 21:52   #51
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg kjøper i butikken og de ikke er treene spiser jeg alt. Når de har stått litt for lenge i kjøkkenhagen om høsten spiser jeg bare ertene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.