|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?
Mens hele vårt reisefølge satt igjen uten helt å skjønne fascinasjonen for parken...jaja, vi har nå vært der.
|
|
|
#22 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Vi bodde på et flott, rimelig og sentralt hotell like ved Starbucks og C&A ( |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Vi bodde her sist, på Hotel Jazz. Superbra! Sentral beliggenhet med "gå til alt" og deilig lite basseng på takterrassen. Og gratis trådløst nettverk over hele hotellet.
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Åh, hit skal vi i juni. Følger med for å få tips |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Sardanadans kl 12 på søndag ved katedralen. og honningmarked på placa del pi, tror det er på lørdag. Og akvariet er fab!
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Vi bodde på NH Duc de la Victoria når vi var der i forrige uke. Fantastisk bra beliggenet rett ved La Rambla og Pl.Catalunya. Vi hadde et Superior-room i 2. etg og hadde da to luftebalkonger på rommet. Store romslige og fine rom. Svært stille beliggenhet.
|
|
|
#27 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Vi bodde på Hotel Chic & Basic Born da vi bodde der. Like mellom Picassomuseet og Parc de la Ciutadella. Snedige rom på hotellet og trivelig betjening. Veldig lite trafikk rundt, så det var stille på rommene. Kunne spise frokost på naborestauranten, men vi gikk heller bort til parken og spiste der.
|
|
|
#28 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ny tråd: Barcelona, hvor bor man og hva gjør man?Nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til august når vi får hele 9 dager der nede.
|
![]() |
|
|