|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?Frarådes av tannleger, visstnok. Og hvem er jeg, som kan overprøve dem?
|
|
|
#22 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?
Ond er du.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?Dragen: den kombinasjonen er uslåelig når man har allergikere i omgangskretsen. Hurra for Toro!
|
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?Jeg visste ikke hva det var, men så er jeg ikke særlig glad i sjokoladekake heller.
|
|
|
#26 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?CCCB var god den, og Mauser hadde til og med bakt kake til små gjester på diett.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?Er det noen som har hatt en lenge nok i hus til å fryse den?
|
|
|
#31 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?
Jeg gjorde til bårndåpen, fungerte helt fint det
|
|
|
|
#32 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?Frøs du den ned med en gang den var avkjølt da? Når tok du den opp før dåpen?
|
|
|
#33 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kan nystekt CCCB stå på benken over natta?Jeg frøs den ned dagen etterpå og tok den opp på morran den dagen dåpen var. Men den kunne nok sikkert vært tatt opp dagen før også.
|
|
![]() |
|
|