|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pølse- og makaronigratengPotet hadde jeg følt var veldig smør på flesk her, omtrent som å servere poteter til lasagne. Men det er vel en vanesak. Jeg har hatt revet gulrot og/eller kokt brokkoli til. Det er mer enn nok mat i selve gratengen.
|
|
|
#22 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pølse- og makaronigratengNå ble jeg inspirert. Må ha pølsegrateng i dag! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Pølse- og makaronigratengTilbehør: Grønn salat og brokkoli(om en ikke har det i formen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Pølse- og makaronigratengJeg lagde en i går og den ble sånn passe god, det vil si at jeg innbiller meg at den passer bedre for småbarn enn for voksne. Jeg serverte grønn salat (crispi, ruccola, sukkererter) med olivenolje og presset sitron ved siden av. Kokte poteter hadde vært helt overkill etter min smak. Brokkoli - kanskje? Jeg vurderte å ha brokkoli i formen, men droppet det da jeg fikk det for meg at det ikke passet helt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Pølse- og makaronigratengJeg må rette litt på meg selv. Spiste rester i dag og nå synes jeg den var riktig så god. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Pølse- og makaronigratengJeg har i dag laget en veldig god grateng med pølser og makaroni ...
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 02-05-09 kl 21:17. |
|
|
|
![]() |
|
|