|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?LilleVille: Katteperler ( Litterpearls ) er jo helt ypperlig. Ikke sand men små siliconperler som suger opp og fjerner lukt. Vi har vel nesten ikke brukt annet. Varer i ca en mnd til en katt.
|
|
|
#83 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?
Og ikke minst hvor mye bedre det er for monsen.
|
|
|
|
#84 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Hvem liker katter? Me
|
|
|
#86 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter og har oppdrettet Somali. Her på landet låser vi selv ting inn for å nabodyrene ikke skal pisse på dem, til gjengæld blir omtrent alle kjørt ihjel av biler før eller siden. Derfor har vi ikke katt lengre.
|
|
|
#87 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Ja jeg ser jo at det kan være en fordel emd sand i noen tilfeller, som midt på vinteren for eksempel. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker da katter, har hatt katt selv, men jeg var ikke like glad i sted da jeg skulle luke i ene bedet og det luktet kattebæsj lang lei. Store kladasser...blir ei salig stank når sola står på. Har 6-7 katter i nærmeste nabohusene, og de bæsjer ikke i egen hage, det gjorde iallefall ikke de vi hadde. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har prøvd litter-pearls til kattene nå et par uker og er fornøyd med lite lukt og at det blir lite gris utover gulvet i forhold til sand. Dessverre er jo prisen hysterisk høy for oss med to katter.
|
|
|
#91 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvem liker katter her?Liker katt. Har katt. Har mange tanker om naboene som ikke har kastrert sine katter. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Foreslo denne i kattehatende-naboer-tråden også. :kånstruktiv:
|
|
|
#94 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker noen katter. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter veldig godt. Selvstendig, kule og kjærlige.
|
|
|
#96 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, monsen får jo et roligere liv. Hanndyr som ikke kastreres prioriterer annerledes enn hunner og kastrater, og det går på helsa løs.
|
|
|
#97 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter og har to selv. De er innekatter da det ikke er tillatt med utekatter her jeg bor. Men med flust av nabokatter flyende i hagen er det fantastisk lite dritt å melde. Ingen som helst faktisk. |
|
|
|
#98 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg kjenner tre katter jeg virkelig liker, nei jeg elsker dem. Synes katter er sære dyr, dessuten er jeg meget allergisk så jeg tar til takke med Boff jeg. |
|
|
|
#99 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, å skal jeg noensinne ha et dyr igjen en gang så blir det katt. Men enn så lenge så holder jeg meg unna, er nok med to små barn alene. Stort ansvar med dyr, samme hvilken størrelse det er.
|
|
|
|
#100 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den der kjenner jeg igjen. Jeg skulle ha katt. Jeg har ikke katt. Kjæresten min har katt. De har virkelig funnet hverande de to. Han til og med børster henne!!!!! |
|
|
|
![]() |
|
|