Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Smoothies

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 23:33   #41
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smoothies

Og et siste tips. Litt rå brokkoli gir en deilig, frisk smak av noe som minner om grønt eple.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 00:55   #42
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og et siste tips. Litt rå brokkoli gir en deilig, frisk smak av noe som minner om grønt eple.

Hmm, dette skal jeg jammen prøve. Har aldri tenkt at grønnsaker har noe i smoothien min å gjøre. Siden jeg ikke tåler epler er jo dette et genialt alternativ.

Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 09:55   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I skrivende stund drikker jeg smoothie laget av:

Litt Coop-juce (sånn med ulike frukter), nypresset appelsinjuice, vanlig banan, frossen banan, frosne jordbær og bjørnebær, kiwi, stangselleri, en bit ingefær, tre små buketter brokkoli, en klementin og noen røde druer. Pluss to barnemultivitaminer og en dæsj linfrøolje.

Det ble både søtt og syrlig og deilig. Og det er første gang jeg har laget den uten noen form for melkeprodukter.

Gammel 01-05-09, 12:17   #44
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I skrivende stund drikker jeg smoothie laget av:

Litt Coop-juce (sånn med ulike frukter), nypresset appelsinjuice, vanlig banan, frossen banan, frosne jordbær og bjørnebær, kiwi, stangselleri, en bit ingefær, tre små buketter brokkoli, en klementin og noen røde druer. Pluss to barnemultivitaminer og en dæsj linfrøolje.

Det ble både søtt og syrlig og deilig. Og det er første gang jeg har laget den uten noen form for melkeprodukter.

Høres deilig ut, men jeg er jo så allergisk at mange av de deiligste ingrediensene her utgår.

Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 20:30   #45
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Ja, men man tar hva man har, evt tåler. (Jeg har selv gått på ekstrem diett, så jeg vet hvordan det er...)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.