Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

8 år for drap på barn ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 17:48   #11
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 8 år for drap på barn ...

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Men i og med at Trixie tydeligvis kjenner denne saken godt er jeg forundret over hvorfor ikke hun har meldt fra til de riktige instanser heller enn å brette dette ut i et åpent forum.

Jeg må si at jeg begynner å reagere på at du identifiserer menneskene i denne saken mer og mer. Det ligge altlid menneskelige tragedier bak slike saker og jeg tror ikke babyen blir bedre ivaretatt av at denne informasjonen kommer ut på nettet. Det at du er bekymret burde i aller høyeste grad føre til at du melder saken, ikke at du bretter den ut i et åpent nettforum.
Veldig godt poeng, Claire!

Dere antar så mye her at jeg blir helt svett.
At mor og stefar hadde årets nyttårsbarn har stått i avisen.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, hvorfor melder/meldte ikke du bekymring, Trixie? Sitter du bare og gjør deg interessant her? Hvis du kjenner de involverte er du defintivt en av de jeg mener har sviktet Christoffer. [generelt]Og ganske typisk for denne typen saker; man gir sine egne enorm slækk, vil ikke blande seg, er reddere for å få kjeft enn å ikke gjøre det rette. [/generelt]

Fy søren du går langt over streken i å beskylde meg for grove ting altså!
Ja, jeg kjenner disse menneskene. Jeg har ikke hatt særlig kontakt med disse på 9 år. Hvordan kan jeg da ha sviktet Christoffer når jeg ikke hadde noe kontakt med disse på dette tidspunktet?
OG jeg har faktisk sagt ifra om min bekymring videre!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Tja.
Jeg synes Trixie går inn i diskusjonen med falske premisser når hun angriper noen for feilaktige slutninger fordi hun selv har direkte kjennskap til personene som er involvert. Hun forteller om sitt møte med mor og stefar, og legger grunnlag for nye spekulasjoner og eventuelle feilaktige slutninger (som man i utgangspunktet vil ta avstand fra) ut fra at hun beskriver morens oppførsel/ansiktsuttrykk.

Generelt enig i at moren helt klart bør få oppfølging. Gjør hun ikke det, er det helt klart noe alvorlig galt i systemet.

Igjen så er den informasjonen jeg ga her noe som er allmenn kjent
gjennom denne rettsaken.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det som jeg reagerer på er at Trixie kommer med en del uttalelser som går direkte på enkeltmennesker. Det refereres til møter med barnets mor, med barnets stefar og med barnets far. Uttalelsene later også til å være farget av at hun kjenner den ene siden av saken bedre enn det andre. Skjønner alikevel hennes ønske om en moderering av enkelte uttalelser som har kommet i denne tråden hvor det fremkommer en type spekulasjoner som går langt utover det som utgangspunktet ble diskutert.

Jeg har ikke referert til noe møte md barnets far! Derimot til barnets mor og stefar, og igjen, dette er noe som har vært diskutert i retten.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.