Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Paradise hotel

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 19:59   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paradise hotel

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

banana; du kan da ikke å ha unngått å se det dumme, såpeglatte fjeset til denne Paradise-Petter, som figurerer i alle landets tabloider? Som regel med et hevet champagneglass

Det sier kanskje litt om hvor ofte jeg leser disse avisene. Første gang jeg hørte (om) han var på radioen for et par morgener siden. Han sa bl.a. at han ikke var flau, at han var seg selv i programmet. Det var tilfeldig at jeg sveipet innom programmet en av kveldene, kanskje samme kveld. Før det har jeg sikkert hørt tittelen på programmet, men det er alt. Jeg har virkelig gått glipp av en begivenhet her, skjønner jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.