Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som skal på ferie innen en uke ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 09:13   #16
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som skal på ferie innen en uke ...

Hvis du er så bekymret så kan jeg ikke forestille meg at turen blir særlig hyggelig, så i det tilfellet du skisserer så ville jeg kanskje latt være å dra. Nå har vel ikke influensaen vært påvist i særlig stor grad i europa, så jeg vil tro det ikke er mer farlig å dra noe sted nå enn for en mnd siden. Hvis barnet deres har så dårlig imunforsvar at selv en vanlig influensa er svært farlig er det vel i utgangspunktet bedre å legge ferier der man ikke trenger dra så langt, flyturer innebærer alltid en viss smitterisiko når det kommer til dråpesmitte.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.