Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sier dere jente- og guttefarger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 13:11   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier dere jente- og guttefarger?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor ikke?

Fordi! (Som minsten svarer når vi spør han om hvorfor hva som helst.)
Jeg ser ikke poenget med at feks førsteklassingen skal bli utsatt for evt ekle kommentarer på skolen fordi han vil gå med prinsesseklær. Unger er stygge mot hverandre og det er nesten å be om at de skal få en vond dag på skolen. Hjemme kunne han fått gå med det hvis det var et sterkt ønske.

Nå er det ikke noe problem, og jeg håper jeg ikke kommer i den situasjonen med det første. Det er noe annet hvis de som litt eldre gutter tar det valget at de vil gå med la oss si Hanna Montana på genseren sin. At de er sterke nok til å avfeie evt kommentarer på det. Min førsteklassing er på ingen måte klar for kommentarer av den typen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.