|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Like katter? Vi er jo fosterhjem for katter (på andre året). Kattene må holdes inne, og dermed kan vi ikke få besøk av folk som er allergiske. Det synes jeg er kjedelig. Vi har sommerferie fra rundt 1. mai til ut i august, så vi får pleie sosialiseringen med disse vennene da. Denne sesongen har vi hjulpet 11 katter til å finne nye hjem (vi har vært ekstra heldige og hatt 3 sett med mødre og barn). Forrige sesong hjalp vi rundt 15 stk. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
bestemamma
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: örebro,sweden
![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg skrev akkurat nå et langt innlegg om min katt"Röyvinn"!Og så ble bare alt borte som svint!!!Ble veldig lei meg!Hva kan ha hent?Jeg skrev rader opp og rader ned,og var veldig stolt av mitt arbeide!Er det noen som vet hvordan jeg skal oppföre meg for å få mitt "Masterwork"tilbake? Sist redigert av kofferikke : 23-04-09 kl 14:45. Årsak: ble ikke noe av |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tøff
|
Sv: Hvem liker katter her?Det er med katter som det er med mennesker; jeg misliker ikke alle, men jeg liker heller ikke alle.
|
|
|
#65 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er veldig glad i katter. Er glad i de fleste dyr. Har hatt både katter og hunder i oppveksten. Akkurat nå har jeg ingen dyr, men har lyst på katt igjen snart.
|
|
|
#66 |
|
Borte
|
Sv: Hvem liker katter her?
Hvis du brukte veldig lang tid på å skrive innlegget så kan det ha skjedd at du ble logget ut i mellomtiden. Det lønner seg å ta kopi av lange innlegg før man poster dem. Særlig når jeg har skrevet svar i hurtigsvarfeltet nederst på siden opplever jeg at de blir borte hvis jeg har blitt logget ut i mellomtiden.
|
|
|
#67 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Det er sant. Jeg har hatt mange katter og hver med sin egen personlighet. Noen av kattene hadde jeg bedre kjemi med enn andre. Jeg har stort sett bare hatt vanlige huskatter, men hadde en perser en gang og hjelp for en sær katt. Den likte ikke meg og hatet de andre kattene jeg hadde. Men den elsket broren min, så jeg gav den til ham
|
|
|
#68 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har hatt katt siden jeg var 7. Har to katter nå.
|
|
|
#69 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, og har katt selv. En sterilisert en. Noe jeg synes er viktig, og katteeiers ansvar. Nå er jo som oftest ikke hunnkatter et problem for andre folk med mindre de driter i hager og sandkasser, men om de har løpetid og tiltrekker nattehylende, pissende monser er det i aller høyeste grad katteeiers "feil".
|
|
|
#70 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hvem liker katter her?Er også veldig glad i katter. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter helt greit som jeg gjør med de fleste andre dyr, men jeg har forståelse for at andre kan bli irriterete om fremmede katter griser til og jamrer på deres eiendom. Det blir jeg også.
|
|
|
#72 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvem liker katter her?Elsker katter!
|
|
|
#73 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Sv: Hvem liker katter her?Nok en katteelsker
|
|
|
#74 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har hatt katt mer eller mindre siden jeg var 7 år. Vår siste pus, Sara, måtte dessverre avlives i fjor p.g.a. brystkreft. Hun ble 12 år gammel. Dyrlegen mente at det kunne komme av at hun hadde fått p-piller tidlgere. Vår neste hunkatt skal steriliseres for å unngå dette. Sara var en hittekatt vi tok til oss da hun var rundt 3-4 måneder gammel - type vanlig huskatt. Siden vi bor i blokk, var hun innekatt hos oss, men vi hadde henne gjerne med opp til foreldrene mine, samt på hytte, camping etc. Da var hun ute.
|
|
|
|
#75 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter. Gamlepus måtte vi avlive i fjor sommer pga. jurkreft. Vi har sittet på gjerdet siden, men i sommer blir det nok en maine coon. Jeg har alltid ønsket meg det. Tidligere har vi kun hatt fortausmikser, noen med kjent opphav, og noen omplasseringskatter og villkatter som har blitt tatt inn. |
|
|
|
#77 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter! |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er katteelsker ! Jeg har tilsammen levd 1 uke uten katt i mitt 32 -årige liv.
|
|
|
#79 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker veldig godt katter - egentlig bedre enn hunder. Har hatt katter i hele min oppvekst. Men her blir det uaktuelt å skaffe det noen gang siden mannen min er allergisk. Dessuten bor vi i blokk og nekter å ha innekatt (og katt i bånd ute er nesten dyremishandling).
|
|
|
#80 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Ser bare fordeler med å ha kasse til katten innendørs jeg. Man kan lettere følge med kattens helse (oppdage om katten har løs avføring, blod i avføringen, blod i urinen osv), samt at jo flere ganger katten gjør i fra seg innendørs jo mindre er sjangsen for at den gjør i fra seg på plasser som er til sjenanse for andre. Sist redigert av Luvi : 26-04-09 kl 12:26. |
|
|
|
![]() |
|
|