Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg hater humler-tråd!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 13:55   #30
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Jeg hater humler-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Denne tråden har jo avdekket mange som liker humler, ja som rett og slett synes de er søte. Da må jo flere av dere like andre insekter også?

Selv elsker jeg insekter (minus fluer i alskens varianter - selvmotsigende nok ), og prøver faktisk å strekke meg til det ytterste for å unngå å ta kverken på de. Jeg dreper ikke edderkopper (som jeg ser på som lykkebringere ), og et utall av insekter har gjennom årenes løp havnet i min varetekt for å bli reddet fra den sikre død.

Mannen mener jeg er sprø på grunn av dette, og et par venninner truer med å få meg tvangsinnlagt. Selv mener jeg at man skal ha respekt for alt liv.

Sorry kuppinga, Skremmeren.

Men jeg er ikke alene, er jeg?

Jeg er enig med deg om respekt for alt liv. Jeg dreper ikke noen, hverken fluer eller maur, eller snegler i hagen. Men jeg er ekstremt redd for eddekopper. Så redd at hjertet mitt dunker, jeg får ikke puste, og blodet stopper og at jeg begynner å grine. Da mannen min dreper edderkopper i stedet for å slippe de ut, gråter jeg for dem. Fordi de måtte dø for min redsels skyld.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.