|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Jeg slår den av. Om jeg noen gang flytter, ønsker jeg meg egen TV-stue. Nå er stua formet slik at det er naturlig å ha sofa der TV'en står.
|
|
|
#42 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv-en av ved besøk?Den slår jeg selvfølgelig av.
|
|
|
#43 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv-n av ved besøk?Tv`n skal vere av men det kommer ann på hva som er på tv og hvem som kommer.
|
|
|
#44 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tv-en av ved besøk?Jeg slår av tv'en. Hvis den står på... og det er ikke såå ofte.
|
|
|
#45 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Tv-en av ved besøk?Av.
|
|
|
|
#47 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Tv-en av ved besøk?Jeg slår konsekvent av tv'n når vi får besøk med én unntakelse; Når det sendes sykkelsport. Da får ev. besøkende beskjed om enten 1) holde kjeft eller 2) gå hjem. De fleste velger det siste. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Kommer an på hvem som er på besøk. Om pappa, eller om nære venner stikker innom kan den stå på sånn at jeg får se ferdig det programmet jeg holder på å se. Hovedregelen er at den slås av, med unntak av Norske Talenter. Hvis folk kommer da, er de nødt til å se det sammen med oss.
|
|
|
#49 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Nja, det kommer litt an på i grunn? Vi har ikke tv nede i stua, så om det kommer flere gjester sitter vi gjerne der. Men om jeg og mannen sitter oppe og sløver foran tv`n, og mamma eller søstrene kommer innom, så slår vi ikke automatisk av tv`n nei.
|
|
|
#50 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Tja, som oftest har vi planlagt besøk og da spiller vi helle musikk enn å ha på tv.
|
|
|
#51 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tv-en av ved besøk?Her skrur vi den av, så sant ikke besøket spør om å få lov til å se nyheter etc. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Tv-en av ved besøk?
Jeg synes TV-en skal av når det kommer folk. Det er da ingen grunn til å se på TV når en har noen å snakke med. For å sikre at det ikke er noen konflikt på dette hos oss har vi ikke TV i stua der vi har besøk i det hele tatt.
|
|
|
#53 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Det kommer veldig an på, både ifht. besøket, om det var noe jeg/vi fulgte med på osv. Skrur dog alltid ned/av lyden.
|
|
|
#55 |
|
Peppy!
|
Sv: Tv-en av ved besøk?AV! |
|
|
|
|
|
#56 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv-en av ved besøk?Vi skrur av.
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Det kommer litt an på. Sitter Glitterbarnet og ser på noe skrur vi ikke av, med mindre det er gjester til ham. Kommer noen innom for en kaffe med Glittermannen/meg og jeg/han følger med på noe skrur vi heller ikke nødvendigvis av.
|
|
|
#58 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Tv-en av ved besøk?
Å skru på tv'n hos andre er frekt. Å skru på tv'n hjemme når det avvikles selskaper er også temmelig ufint. Så langt er jeg enig med deg. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tv-en av ved besøk?Jeg skrur selvsagt TVen helt av hvis den står på når det kommer gjester. Det skulle da bare mangle? Jeg synes det er forstyrrende og forventer at andre slår den av når jeg kommer på besøk også.
|
![]() |
|
|