Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 09:53   #1061
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har fått meg gullsko!
Eller gullmønstrede sko fra Vagabond. De er så utrolig fine og passer så godt at de blir på til over nyttår

Skoene og noen klær handlet jeg fra kiddo. Da pakken kom og hvert plagg var pent brettet og pakket inn i silkepapir var lykken total. Jeg satt her som et barn på julaften og pakket ut plagg på plagg
At alt passet flott i tillegg var jo enda en bonus, så det var et kjøp jeg virkelig er fornøyd med

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:57   #1062
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syntes jeg fortjente denne...

Gammel 18-12-06, 21:37   #1063
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt denne på lagersalg, i svart.

Gammel 18-12-06, 23:11   #1064
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte en klassisk helt til anklene kamelfarget cashmere kåpe hos Vivikes i går.
30% avsalg på prisen og det var supert.
Den er helt klassisk og superlekker på.

Hadde ingen ullkåper, kun en sort i dun og en trenchcoat i sort

Gammel 18-12-06, 23:23   #1065
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt meg nye støvletter i dag! Brune lange med litt "cowboy"-hæl. Prøver desperat å finne bilde av dem, men ingen lykke så lang. Lykken var i alle fall komplett da jeg fant dem hos Euro Sko til 700,-!! Før 1299,- :glad:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 00:53   #1066
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg har fått meg gullsko!
Eller gullmønstrede sko fra Vagabond. De er så utrolig fine og passer så godt at de blir på til over nyttår

Skoene og noen klær handlet jeg fra kiddo. Da pakken kom og hvert plagg var pent brettet og pakket inn i silkepapir var lykken total. Jeg satt her som et barn på julaften og pakket ut plagg på plagg
At alt passet flott i tillegg var jo enda en bonus, så det var et kjøp jeg virkelig er fornøyd med

Så fint M^3 - har også bare bra erfaring med kjøp på NM og FP, men noen gjør det altså endda ekstra flott !

Præriens Imelda slår til igjen:

har akkurat kjøpt disse av Angelique. Det blir mitt 3. par grønne støvletter. Sier til meg selv at de alle tre er forskjellige slags grønn og derfor har hver sitt bruk. Og dessuten hadde jeg ikke noen Marc Jacobs støvletter ennå.

Gammel 20-12-06, 11:16   #1067
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere sluttet å shoppe?

Jeg har kjøpt meg 2 nye "jule"kjoler. Skal prøve legge inn bilder etterpå

Gammel 20-12-06, 11:27   #1068
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Det hadde tatt seg ut! :shock:

Jeg har shoppet mest julegaver i det siste, men skal ta meg sammen og kjøpe noe bare til meg selv i kveld.
Måtte kassere to bukser i går fordi de var for store. :gliser fra øre til øre:

Gammel 20-12-06, 13:30   #1069
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes jeg ser at det skjer

Gammel 20-12-06, 17:18   #1070
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Neida, vi har ikke sluttet å shoppe. Jeg har vært på julegavehandel to ettermiddager på rad, og finner like mye til meg selv som jeg investerer i gaver. Minst.

Har kjøpt svart seleskjørt, naturhvit cardigan, Acne olabukse og en nydelig topp i blåfarger.

...i tillegg til tre julegaver.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 19:53   #1071
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sluttet å shoppe, du.

Var på Gap i går, og ingenting av det som var litt fint hadde de i min størrelse. Eller det passet der og da, men ikke om en uke. Så da endte jeg opp med en veske, en toalettmappe og noen sokker:

Toalettmappe:

Veska er i en slags denim, det synes ikke så godt på bildet:

Også har jeg bestilt julegaver til søsteren min og mannen hennes, som kommer på døra i dag og i morgen - portofritt.
Tar en ellevill sjanse på at ikke søsteren min er medlem her, hun skal få parfymen Clean:

Mannen hennes får tøfler:

Gammel 20-12-06, 20:24   #1072
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Majsa: De UGG tøflene så supergode ut. Heldig svoger!

Gammel 20-12-06, 20:57   #1073
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Mannen hennes får tøfler:

Å! De UGG-tøflene ser gode ut. Finnes de i damestr.? Kanskje du skal få handle sånne til meg en gang og sende til meg?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 21:09   #1074
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tunika/kjole på HM

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 20-12-06 kl 22:28.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 21:31   #1075
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt julegaver, små ekstra gaver, juletrelys til treet/busken ute,stearin lys
og annet til jul

Har kjøpt denne av nikki

Maggie Wonka

Skal hente disse to tingene hos Prinesse Vil Ikke i Horten
Begge fra Maggie Wonka
Disse to nederste plaggene er fra vår 06 og den kjolenovenfor fra høst/vinter 05

Nydelige plagg

Gammel 20-12-06, 23:21   #1076
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt samme Maggie Wonka kåpe som Angelique

nikki er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 23:29   #1077
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva koster den kåpa, den er jo bare lekker!

Gammel 20-12-06, 23:55   #1078
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har nesten det, har fått en form for handlevegring disse siste dagene av juleinnspurten .

Er i smålig panikkmodus rundt julegavene nå. Det meste er i boks, men hva skal veslejenta på to år få? Hun arver så mye fint etter storesøster, og de har alt for mye leker. Men stakkar, hun må jo få noe eget hun også
Hvaaa? :river meg i håret:

emm er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 00:02   #1079
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

3200,-
Fikk 30% rabatt og det var supert

Gammel 21-12-06, 00:12   #1080
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men NÅ har jeg kjøpestopp til Oslotur i februar.. (glemte visst kjøpestoppen min i desember )

Angelique: lekre klær!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.